Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS abbo omzeilen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2023 14:53 ]

Verwijderd

via de sms center heeft een sms normaal gesproken een levensduur van 48 uur..

het kan natuurlijk wel dat je voor de duur van de overeenkomst alsnog moet betalen..
beetje vreemde gang van zaken trouwens..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 11:44 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Volgens mij worden sms-jes een bepaald aantal dagen 'bewaard' als je bijv. je telefoon hebt uitstaan. Na die tijd komen ze volgens mij niet meer aan.
Maar shoot me if I'm wrong :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

meestal hebben smsjes een bepaalde houdbaarheid... en dat lag (dacht ik???) onder een maand... dus als je nu 2 maanden verder bent, zouden ze "weg" moeten zijn, tenzij de provider van die betaal-smsjes zo vriendelijk is om ze alsnog te herhalen...

maar dan nog: je bent overeengekomen dat je die smsjes 30 dagen zou ontvangen, dus in principe hóór je ze ook gewoon te ontvangen... mocht 't je lukken om ze niet te krijgen, mooi meegenomen... en anders domweg pech...

gewoon opwaarderen en dan zie je vanzelf hoeveel armer je wordt ;)

Je hebt pas reden om bij die smsprovider te gaan klagen, wanneer dat abbo niet opgezegd blijkt te zijn, lijkt me.... maar je hebt nog "recht" op die smsjes ( of "plicht" om ze te betalen, hoe je 't ook wilt zien), lijkt mij...

Verwijderd

Topicstarter
maar de 30 dagen zijn voorbij, dus inprincipe zouden er geen nieuwe verzonden worden toch ?

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:58:
maar de 30 dagen zijn voorbij, dus inprincipe zouden er geen nieuwe verzonden worden toch ?
geen nieuwe nee....

maar (misschien!) dat ze de oude nog wel herhalen... als "service" ;)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Tja, de enige manier om er achter te komen is opwaarderen. Ik neem tenminste niet aan dat je een nieuw nummer wilt... Om hoeveel geld gaat het eigenlijk, mochten ze die 'service' bieden? (als ik vragen mag..)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu opgewaardeerd met 10 eu. en heb al 30 min geen bericht van ze.
Het ging om elke dag 2 sms van een euro ofzo :/ ik wist toen ik het deed niet dat er een 30 dagen abbo aan gebonden was.
Aardig wat geld dus. Maar als ik nu nog smsjes krijg koop ik een nieuwe sim kaart. Zo duur zijn die niet :)
Pagina: 1