Zoals de naam van de topic al aan duidt geeft het spelen van Doom 3 problemen. Als ik enige tijd aan het spelen ben dan crasht het spel, en krijg ik allemaal strepen op het beeld. Van een vriend hoorde ik dat hij had gehoord dat er meer mensen met een Ati Radeon 9700Pro kaart dit probleem ondervonden. Heeft iemand hier ook deze problemen en weet hij hoe dit te fixen is, laat even weten als je wilt.
Zoals je misschien had opgemerkt, als je de search had gebruikt (en het nieuws gevolgt), dan had je geweten dat je de Catalyst 4.9 (beta) drivers had moeten downloaden. Dit lost de meeste problemen met ATI kaarten op.
meen je niet.. sh*t ik heb ook een r9700 en Doom3 besteld..
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Ik had ook problemen met Doom3 icm ATI Radeon 9700 (nonPro). De laatste drivers van ATI loste de problemen op!
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
had per toeval al die beta drivers geinstaleert, dus bij mij werkte het al gelijk, maar bij een ander systeem van mij had ik daar ook last van, maar die nieuwe drivers hebben dat weer opgelost.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Lezenjefjef schreef op 12 augustus 2004 @ 11:00:
meen je niet.. sh*t ik heb ook een r9700 en Doom3 besteld..
Maar mooi dat het werkt
* sorted.bits heeft zijn goede daad voor vandaag weer gedaan.
Mochten de 4.9 beta drivers niet de oplossing bieden dan kun je ook het volgende proberen:
- Je kaart wat underclocken.
- De omega-drivers proberen (liefst icm de opengl drivers uit 4.9b).
- Je kaart wat underclocken.
- De omega-drivers proberen (liefst icm de opengl drivers uit 4.9b).
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Pagina: 1