Ja ik speel ruim 2 jaar unreal/ut iemand voorspelde me 4 maanden terug dat de aimbots op komst waren, en het moment is aangekomen, ik speel nogal graag last man standing, helaas heb ik het de laatste dagen bijna niet mogen meemaken dat het spel niet meer verpest werd door mensen met aimbots of mensen van XLC clan die het leuk vinden om een server een halfuur bezet te houden zodat niemand kan spelen, heel leuk ik hoop dat jullie veel plezier hebben met jullie ultra lameness, bedankt voor het verzieken van een spel waar ik zo een beetje 2 jaar van me leven in heb gestoken
1 ding. Hoe weet je zo zeker dat "de mensen" aimbots gebruiken?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Omdat ze binnen 1 seconde 4 headshots geven.Op woensdag 27 december 2000 01:44 schreef Undertaker2 het volgende:
Echt ik snap er niks van , wat is de lol daar nou van ? :r:r
:r:r:r:r:r
Ik speel zelf 2 jaar unreal/ut ik ken een aantal mensen die zo goed spelen met rifle dat je in eerste instantie dengt aimbot, maar hun algemen spel is ook stukken beter, die gasten met aimbot gebruiken hem op de raarste momenten en ze maken vaak een hoop strategische blunders, daarnaast is het zo dat de beste rifle speler die ik ken een hit ratio heeft van rond de 60 a 70 procent, een aimbot ligt doorgaans hoger, daarnaast merk je het ook op momenten dat het haast onmogenlijk is iemand te raken, bijvoorbeeld iemand die je in 1 sprong naar beneden 2 keer raakt, 1 keer is al heel moeilijk laat staan 2 keer.Op woensdag 27 december 2000 01:44 schreef Undertaker2 het volgende:
Verwijderd
uhm, die aimbot is er al zo'n maand of 4 hoor, die kwam niet gister uit de lucht vallen.Op woensdag 27 december 2000 01:22 schreef raptorix het volgende:
Ja ik speel ruim 2 jaar unreal/ut iemand voorspelde me 4 maanden terug dat de aimbots op komst waren, en het moment is aangekomen,
Daarom hebben zoveel servers nu ineens [CSHP] voor hun naam staan, dat betekent dat ze een soort patch er tegen hebben, hoewel de nieuwste versie van de aimbot er geloof ik al weer omheen weet te komen.
Merkte het gister ook op bij skynet, twee spelers 'Blueboy' + 'Achmed' hadden om de zoveel seconden killing spree and so on, echt zielig.
Jawel scimitar, maar op dat moment werd ie nog niet niet echt gebruikt, tegenwoordig stikt het er van!
Verwijderd
Ik speel al een hele tijd freezetag (Q3a) op Demon.nl en Barry's world. Komen ook afentoe mensen met aimbots maar die kan ik er makkelijk uitvissen. Door te spectaten en te kijken hoe de verdachte speelt zie je makkelijk of hij een aimbot heeft of niet. Kep zelf ook eens met een aimbot gespeeld, en is geen zak aan. Je kan je brain gewoon uit zetten en je hoeft helemaal niet meer te denken. En het voelt ook minder "trots" aan als je iemand met een bot de lucht uit schiet dan zonder! Kenmerken van botters zijn;
-Ze richten altijd PRECIES op de tegenstander, ookal staat hij achter een muur.
-Ze richten vanzelf op de dichtsbijzijnde tegenstander, ongeacht zijn positie.
-Hij kan de bot met een druk aan of uit zetten, zo zie je dan plotselinge snelle aanpassingen in zijn aim.
-Ze richten altijd PRECIES op de tegenstander, ookal staat hij achter een muur.
-Ze richten vanzelf op de dichtsbijzijnde tegenstander, ongeacht zijn positie.
-Hij kan de bot met een druk aan of uit zetten, zo zie je dan plotselinge snelle aanpassingen in zijn aim.
Wat wel een uitdaging is om lui ondanks hun aimbot toch vet af te maken...dan voelt het zelfs nog beter dan wanneer je normaal een tegenstander neerschiet..:)En het voelt ook minder "trots" aan als je iemand met een bot de lucht uit schiet dan zonder!
* blouweKip is heel blij dat ie over een paar weekjes van zn <30 fps is verlost....
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Dat valt reuze mee. Ik ben er nog nooit een tegengekomen. Ik speel altijd op de Wireplay servers, die draaien CSHP en worden vaak door lui uit clans bevolkt. Als je daar met je aimbot rondloopt, wordt je binnen de kortse keren van de servers getrapt.Op woensdag 27 december 2000 12:51 schreef raptorix het volgende:
Jawel scimitar, maar op dat moment werd ie nog niet niet echt gebruikt, tegenwoordig stikt het er van!
Gewoon zorgen datje op een betrouwbare server speelt met lui die je kent.
Inderdaad... sommige mensen hebben ergens het woord "aimbot" gehoord en beginnen gelijk iedereen te beschuldigen.
Ik speel zelf vaak UT en soms wat Q3, maar ben pas 1 aimbot met UT tegengekomen en dat was iemand die hem ging testen... hij stond niet eens boven, maar zoals duidelijk mag zijn raakte hij (bijna) alles.
Dus als je denkt dat je een aimbot tegen komt, blijkt het dat je samen met met mij op de server zit hehehe
Maar last but not least, aimbots kom je zelden tegen... heel zelden.
Ik speel zelf vaak UT en soms wat Q3, maar ben pas 1 aimbot met UT tegengekomen en dat was iemand die hem ging testen... hij stond niet eens boven, maar zoals duidelijk mag zijn raakte hij (bijna) alles.
Dus als je denkt dat je een aimbot tegen komt, blijkt het dat je samen met met mij op de server zit hehehe
Verwijderd
True, true, maar het speelt ook niet echt lekker als je je niet eens door de level kan bewegen omdat je na iedere stap weer eruitgerailed word op de meest onmogelijke posities. En dan aan het einde heb je dan scores van;Op woensdag 27 december 2000 22:52 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Wat wel een uitdaging is om lui ondanks hun aimbot toch vet af te maken...dan voelt het zelfs nog beter dan wanneer je normaal een tegenstander neerschiet..:)
* blouweKip is heel blij dat ie over een paar weekjes van zn <30 fps is verlost....
58
16
12
9
8
7
Dan heb ik echt geen zin meer in.
Maandag was voor het eerst dat ik ze tegen kwam, over het beschuldigen. Als iemand 175 kills in 4 a 5 minuten heeft moet er toch iets mis zijn. Er zijn idd mensen die je gaan beschuldigen als je ze een elke keer neer knalt. Maarja die hou je toch wel.Op donderdag 28 december 2000 02:39 schreef Redje het volgende:
Inderdaad... sommige mensen hebben ergens het woord "aimbot" gehoord en beginnen gelijk iedereen te beschuldigen.
Ik speel Tactical-ops (een mod voor UT) Daar waren ook aimbots. Maar hier kan je ze weg voten, dat is erg handig. Echt zielig al je daaraan begint
Feyenoord!
Verwijderd
Cheats.. who needs them anyway?
Snap niet waarom mensen uberhaubt cheaten op internet.. als je dan iemand killed (denk ik) dan krijg je geen kick of iets dergelijks en gaat het spel vervelen.
Hopelijk zijn cheaters net als 1 dag vliegen, zoemen paar keer hard rond en worden dan dood gemept of gaan gewoon dood uit verveling.
[GoT]Dutch Commando
"Vind UT niet zoveel aan maarja
"
Snap niet waarom mensen uberhaubt cheaten op internet.. als je dan iemand killed (denk ik) dan krijg je geen kick of iets dergelijks en gaat het spel vervelen.
Hopelijk zijn cheaters net als 1 dag vliegen, zoemen paar keer hard rond en worden dan dood gemept of gaan gewoon dood uit verveling.
[GoT]Dutch Commando
"Vind UT niet zoveel aan maarja
Verwijderd
hmmm, ik heb soms ook wel eens killing sprees, maar dat is dus alleen met instagib, en mensen met aimbots merk je redelijk snel op, en die trap je dan zo hard mogelijk de grond in.
Je hebt nu toch van die CSHP2(Client Side Hack Protection) voor??
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Pagina: 1