[SBS2k3] Exchange 2003 SP1 NL??

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik wil graag SP1 voor Exchange 2003 gaan installeren op onze SBS2003 server. De taalversie van Windows 2003 is echter Nederlands. Er is geen Nederlandse SP1 voor Exchange 2003 beschikbaar, moet ik dan de Engelse versie hebben of komt er nog een Nederlandse SP1 voor Exchange 2003?

(Search is down en in de meuktracker kon ik 't antwoord ook niet vinden)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:52

FastBunny

Give it the Works !

Is het Exchange deel niet gewoon Engels? Ik dacht dat Exchange maar in 5 of 6 talen (geen nl) beschikbaar was namelijk.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb even op de MS site gekeken voor downloads, en er is inderdaad geen NL versie van het service pack te krijgen. Wat het effect is van het installeren weet ik niet, misschien krijg je bij het draaien van de setup al een foutmelding.

Waarom is er uberhaupt gekozen voor een NL versie? Zo kom je natuurlijk in de problemen met patches etc, zoals nu

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 12-08-2004 10:02 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Onze leverancier heeft 't spul geïnstalleerd, dus ook die keuze gemaakt. Nou ja maakt mij verder niet uit, zolang ik maar wel kan patchen.
Hmm het valt me net wel op dat de Exchange System Manager op zich wel Engels is, alleen de hoofd-interface is Nederlands 8)7

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Gunner schreef op 12 augustus 2004 @ 10:02:
Ik heb even op de MS site gekeken voor downloads, en er is inderdaad geen NL versie van het service pack te krijgen. Wat het effect is van het installeren weet ik niet, misschien krijg je bij het draaien van de setup al een foutmelding.

Waarom is er uberhaupt gekozen voor een NL versie? Zo kom je natuurlijk in de problemen met patches etc, zoals nu
Je komt dus niet in de problemen want Exchange is inderdaad gewoon engels. Dus installeer nou maar gewoon SP1 en je zult zien dat alles nog steeds werkt.

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Oke thanx (wat mij betreft mag dit topic dicht ;))

Pagina: 1