Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Is het Exchange deel niet gewoon Engels? Ik dacht dat Exchange maar in 5 of 6 talen (geen nl) beschikbaar was namelijk.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik heb even op de MS site gekeken voor downloads, en er is inderdaad geen NL versie van het service pack te krijgen. Wat het effect is van het installeren weet ik niet, misschien krijg je bij het draaien van de setup al een foutmelding.
Waarom is er uberhaupt gekozen voor een NL versie? Zo kom je natuurlijk in de problemen met patches etc, zoals nu
Waarom is er uberhaupt gekozen voor een NL versie? Zo kom je natuurlijk in de problemen met patches etc, zoals nu
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 12-08-2004 10:02 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Onze leverancier heeft 't spul geïnstalleerd, dus ook die keuze gemaakt. Nou ja maakt mij verder niet uit, zolang ik maar wel kan patchen.
Hmm het valt me net wel op dat de Exchange System Manager op zich wel Engels is, alleen de hoofd-interface is Nederlands
Hmm het valt me net wel op dat de Exchange System Manager op zich wel Engels is, alleen de hoofd-interface is Nederlands
Je komt dus niet in de problemen want Exchange is inderdaad gewoon engels. Dus installeer nou maar gewoon SP1 en je zult zien dat alles nog steeds werkt.Gunner schreef op 12 augustus 2004 @ 10:02:
Ik heb even op de MS site gekeken voor downloads, en er is inderdaad geen NL versie van het service pack te krijgen. Wat het effect is van het installeren weet ik niet, misschien krijg je bij het draaien van de setup al een foutmelding.
Oke thanx (wat mij betreft mag dit topic dicht
)
Pagina: 1