Toon posts:

Liteon 811S brandt helemaal geen video_ts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje de liteon 811s maar iedere keer als ik een dvd wil branden die video_ts heeft dan ziet mijn standalone dvd speler de gebrande dvd niet. Meerdere standalone spelers zien de dvd niet en ik heb verschillende soorten dvd schijfjes geprobeerd. Ik brand de dvd met de allernieuwste nero.

Wie kan me helpen

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Selecteer je wel 'dvd-video' in nero?

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat doe ik. Ik begrijp er echt helemaal niks van. De dvd brander is ook al terug gegaan naar de winkel maar die zeiden dat hij in orde was. Maar ja die branden alleen originele dvd's op dat ding.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart is wel erg mager. We weten bijvoorbeeld niet welke DVD's je hebt geprobeerd (merk/type) wat de specs zijn van de standalones (merk/type) en of ze überhaupt de gebruikte DVD's ondersteunen (www.videohelp.com). Ook weten we niet welke versie Nero je gebruikt en hoe je de DVD had gebrand (vertel stap voor stap hoe je dat deed). Verder is het ook onduidelijk of je de DVD op de computer kunt aflezen danwel afspelen.

Ergo: we kunnen je zo niet helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 12-08-2004 09:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is hij heeft het altijd zonder problemen gedaan maar van de 1 op de andere dag deed hij het niet meer. ik gebruik nu momenteel platinum dvd's en nero 6.3.1.17. Op iedere standalone dvd speler deed hij het.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Herinstalleer je Nero eens of gebruik een ander brandprogramma. Je zou ook kunnen kijken of hij het in een andere pc wel doet.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1