Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[feature request] Formfactor bij Moederborden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ondanks het bestaan van een apart subforum "featurerequest" heb ik deze request maar hier gedaan omdat het specifiek de buyers zone betreft.

Mijn feature-request staat in feite al in de topic-start; Het gaat om de afdeling moederborden in de pricewatch.

Ik wil vragen of het mogelijk is om naast de al bestaande selectiemogelijkheid (op socket) ook een optie op te nemen met een selectie op formfactor.

Ik vraag dit omdat ik zelf op zoek ben naar een s478 / s775 MiniITX moederbord of op zijn max een uATX. En nu blijkt dat ik erg veel moet "doorklikken" naar de fabrikant zelf omdat de leveranciers de "formfactor" er vaak niet bijzetten.

Daarnaast lijkt het me een interessante optie omdat er in deze tijden veel HTPC's worden gebouwd en casemods worden gedaan. Het zou met niets verbazen wanneer er meer behoefte aan zou bestaan, dan alleen bij mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 09:44 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We vermelden, sinds kort, bij de van ATX afwijkende moederborden, de formfactor. Deze staat vermeld in de naamgeving van het product. Een aparte selectie methode, naast de Pricewatch Search is er op dit moment niet.