Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Afzender onbekend?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 08:34
Hallo, even (waarschijnlijk een domme) vraag. Ik maak voor het eerst gebruik van V&A en ik heb nu een potentiele koper. Hij mailde me met zijn bod alleen ik kan nu nergens zijn mailadres in die reactie terug vinden. De afzender is noreply@tweakers.net (lijkt me duidelijk) maar die gast heeft nergens zijn mailadres ingevuld, of het word gewoon niet weergegeven. Wat is de normale manier om contact te krijgen? En waarom wordt het mailadres die gevraagd word bij een reactie niet naar mij doorgestuurd?

Deze vraag zal ongetwijfeld eerder zijn gesteld, maar aangezien de zoekfunktie van het forum niet werkte post ik de vraag maar.

:( :( :(
(Warning: fsockopen(): unable to connect to atlas:23456 in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/find.classes.inc.php on line 2631
:( :( :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Je kan ook op GoT via Google zoeken; zie Remy in "Search tijdelijk uitgeschakeld"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De mail die jij hebt ontvangen is verstuurd door Tweakers.net. Wanneer je de mail beantwoord, zie je het mail-adres van de aanbieder vanzelf verschijnen. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In aanvulling op Longbeard: Het from-adres is een adres van ons en het reply-to-adres is ingesteld op het adres van degene aan wie jij een mail wil gaan sturen. Druk op reply en klaar ben je dus :) .