De stats van Teak lijken een beetje van slag (regel dat Teak
) maar gelukkig houden de stats van Kompjoefriek geen vakantie. Dus kunnen we zien dat de daily Top 3 ongewijzigd is. Van de overige 59 flushers blijft er niemand op dezelfde plek. Kortom. Als je in de Top 3 staat heb je maar een saai leven

De mensen van ].S.T.O.P.[ slaan een dubbelslag en verwijzen zowel QkEterror als Schapie naar een lagere positie. Lekker bezig moet ik zeggen.
De 2 mijlpalen gaan vandaag naar nalixl (hoe komen mensen toch op de die namen) en wederom naar [DPC]_DutchBart. Die heeft er van de week volgens mij ook al één gekregen.
De daily positie van DPC is een stuk lager dan de overall positie dus meer hoef ik jullie niet uit leggen denk ik zo.
De mensen van ].S.T.O.P.[ slaan een dubbelslag en verwijzen zowel QkEterror als Schapie naar een lagere positie. Lekker bezig moet ik zeggen.
De 2 mijlpalen gaan vandaag naar nalixl (hoe komen mensen toch op de die namen) en wederom naar [DPC]_DutchBart. Die heeft er van de week volgens mij ook al één gekregen.
De daily positie van DPC is een stuk lager dan de overall positie dus meer hoef ik jullie niet uit leggen denk ik zo.

Folding@Home hitparade van 11-08-2004 Top 30 daily flushing members: (62/1240) = 5%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
nalixl | 20.000 |
[DPC]_DutchBart | 500 |
Leden |
0 nieuwe leden |
Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'( |
Aantal leden: 1240 |
Folding@Home Links |