Toon posts:

WAP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello, kent er iemand misschien een handige browser/emulator om wap-sites te bekijken ? En is het mogelijk om via zo'n browser data te downloaden naar pc ?
ik bedoel bvb. er staat ergens een ringtone, kan deze opgeslagen worden ?

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 14:50
Zoeken met google, levert als eerste hit: WAP browser @ Gelon.net.

Of het mogelijk is data te downloaden weet ik niet, maar ik zou zeggen: probeer het eens. Een beetje eigen initiatief lijkt me in deze situatie wel op zijn plaats :)

..:: ::..

Verwijderd

Met opera kun je WAP sites bekijken. Als je de lokatie van de ringtone hebt, dan kun je hem zoizo met elke browser downloaden.

Verwijderd

Foutje... onterechte uitspraak >:)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 08:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 07:16:
Met opera kun je WAP sites bekijken. Als je de lokatie van de ringtone hebt, dan kun je hem zoizo met elke browser downloaden.
nah bij mij lukt dat niet hoor :) krijg telkens error meldingen ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 08:39:
krijg telkens error meldingen ...
En wij moeten nu raden welke foutcodes dat zijn? :)

En heb je die foutcodes al opgezocht via google?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 08:39:
[...]

nah bij mij lukt dat niet hoor :) krijg telkens error meldingen ...
Dan doe je iets fout, want WAP werkt gewoon met HTTP. Alleen stuur je naar een telefoon geen html bestanden maar wml bestanden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
ok here we go:

The WAP site is only accessible via WAP and GPRS on mobile/cellularhandsets. Attempts to visit the WAP site using a standard internet browserwill be blocked.

Verwijderd

Het lijkt ondoenelijk om alle browser identificaties in de wap applicatie aan te brengen, dus hopelijk hebben ze alleen de belangrijkste uitgezet(IE, mozilla) en misschien staat Opera nog aan.

Je kunt in opera de browser identificatie veranderen(naar opera) door op CTRL+ALT+O te drukken. Misschien dat het lukt. Er zijn namelijk ook mobiele opera browsers. Standaard staat de identificatie op Internet Explorer 6

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Even zoeken en je had zelf ook gemakkelijk iets kunnen vinden.

Bovendien blinkt deze topictitel nou ook niet echt uit in duidelijkheid :P

Daarom gaat dit topic dicht, we verwachten op GoT wel dat je zelf wat moeite doet (bv. door met google te zoeken) voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.