Windows 2003 driver voor scanjet 2100C

Pagina: 1
Acties:

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-03 17:11
Ben op zoek naar een driver voor een scanjet 2100c zodat hij kan werken onder windows 2003 server maar kan nergens een goede vinden, wie weet hier een oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door b_samson op 12-08-2004 02:40 ]

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeeuh de drivers van deze site (winxp versie dan maar) werken niet? Strange..

• b_samson
HP precisionscan installeert prima maar de driver voor de scanner te laten werken faalt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zet eerst deze service maar eens aan....

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-92.net/zooi/WIA.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

HP 2100C, ik heb hem ook, hij werkt prima met drivers voor bijbehorend OS.. wil je iets apparts dan sputtert ie... HP heeft het design voor deze scanner uitbesteed aan 3rd party ontwikkelaars, daarom zijn ze niet HP standaard.

Ik heb deze scanner in Debian aan de praat proberen te krijgen, wilde niet lukken... noch met de hulp van experts (ze verdienen hun brood met open source software... )

• b_samson
Nou ik moet zeggen dat ik WIA service geactiveerd heb alleen krijg ik alsnog de foutmelding " there was a problem installing this hardware the class installer has denied te request to install or upgrade this device ". Ik gebruik wel de allernieuwste drivers voor de 2100 van XP.

• b_samson
TigerLord schreef op 12 augustus 2004 @ 03:06:
Nou ik moet zeggen dat ik WIA service geactiveerd heb alleen krijg ik alsnog de foutmelding " there was a problem installing this hardware the class installer has denied te request to install or upgrade this device ". Ik gebruik wel de allernieuwste drivers voor de 2100 voor XP.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

hoe staat jou policy met betrekking tot drivers die niet door Microsoft gesigned zijn?

mody zijn: Allow, Warn , Deny.

• b_samson
Waar kan ik dat precies vinden die policy's daarvoor?

• b_samson
Ik ben toevallig bij www.driverguide.com terecht gekomen via google waar de drivers van mijn scanjet 2100c voor win 2003 stonden. Toen ik ze had binnen gehaald (set1.zip) bleek dat ze niet compleet waren. Hoe krijg ik die scanner nou werkend onder Win 2003?

• b_samson
Aangezien ik HP ook heb gebeld met de vraag voor de drivers van mijn scanjet en me vertelden dat er (nog ?) geen drivers voor waren zou ik graag willen weten of er geen andere scanner is in een prijsklasse van rond de 100 euro die wel onder windows 2003 werkt.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Misschien dat je in het vervolg beter de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kunt gebruiken om je post aan te passen..

En verder zou ik zeggen: Kijk eens op de site van hp.. download desnoods de hele cd voor je scanner.. en kijken of daar n driver in zit.
En anders zou een XP driver ook wel werken.. (denk ik) meestal wel

[ Voor 11% gewijzigd door RammY op 18-08-2004 14:55 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

driverguide is normaal ook de plek voor aangepaste drivers. ikzelf heb hier nu een Hp 5P scanner met standaard ISA SCSI kaart draaien onder Windows 2003 (terwijl HP die zelf niet meer ondersteund na windows 95 :9 ). Waarbij aangemerkt moet worden dat de driver bij driver guide voor de SCSI kaart voor Windows 2000 was en de scanner software voor Windows XP.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 18-08-2004 21:18 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Pagina: 1