[ImageReady] Droplet probleem

Pagina: 1
Acties:

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Na wat searches en flink wat uitproberen richt ik mij nu maar even tot de experts hier.
Ik heb het volgende probleem:
ik heb een keurige droplet gemaakt en doet uitstekend wat ik allemaal wil... op 1 ding na en dat is het toevoegen van een aantal karakters aan de naam.
Stel je het volgende voor: ik heb een kudde plaatjes en bewerk die middels de droplet. De droplet moet dan van 'Plaatje.jpg' 'Plaatje-klein.jpg' maken.
Dat lukt dus niet... hij gooit standaard '-01' achter de naam.
Uiteraard heb ik bij de 'Output settings' flink wat variabelen uitgeprobeerd ('Saving Files - File Naming' en ook bij 'Slices - Default slice naming'), niets van deze instellingen pakt ie mee (uiteraard staan Unix en MAC naming uit)...

Ik gebruik thuis PS8 en op kantoor PS7. Beide versies doen niet wat ik wil en gedragen zich op dezelfde manier :'(
Wat zie ik over het hoofd?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
*kuch* :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kun je niet gewoon een standaard batch-rename tool gebruiken en daarmee achteraf alle "01"s aan het einde van de bestandsnaam wijzigen in "klein"s?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Zo doe ik het nu idd.
Maar aangezien ik nogal wat plaatjes upload, en daar verschillende versies van moet maken, is het handiger/makkelijker dit in ImageReady zelf te kunnen regelen.
Plus het feit: er zit een functie in ImageReady die dit zou moeten kunnen... kan alleen niet uitgevogeld krijgen hoe ik het in moet stellen 8)7 |:(