Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SE K700] Max. aantal smsberichten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Sinds gister heb ik een SE K700i, en vol trots liet dat ding zien dat er zo'n 40MB geheugen vrij was. Nou hoopte ik dat een leuk deel daarvan bestemd was voor SMS-berichten. Maar wat schetste mijn verbazing na het rondsturen van mijn nieuwe nummer: Juist, het SMS-geheugen was vol. En er stonden absoluut niet veel smsjes in. M'n "oude" T630 weet er aanzienlijk meer op te bergen!

Weet iemand of en hoe hier wat aan te doen is??? Ik vind het nogal lomp dat er maar zo weinig berichten in gaan...

En dan nog iets "opvallends"... Dat ding freet de batterij volgens mij rauw op ofzo, want ik heb em vanmorgen (lees: rond het middag-uur) van de lader geplukt en de batterij is nu al weer half leeg, terwijl ik er hooguit 10 minuten mee gebeld heb, zo'n 20 smsjes mee verstuurd heb en er wat ontvangen heb.
(ik zal hier morgen een nieuw topic over openen als dat nodig mocht zijn)

Ik heb de K700-topics al vluchtig doorgelezen, maar 2x 40 en 1x 15 pagina's vond ik toch wel iets teveel van het goeie en de zoekfunctie kon me ook niet veel wijzer maken... :s

blah

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze kan je dan ook prima even naar het grote topic copypasten ;)

Een nieuw topic openen als er al grote topics over gsm's zijn, is niet echt de bedoeling :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.