Toon posts:

Meerdere iPods op 1 computer

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan niets vinden over mijn probleem, dus vraag maar gesteld. Heb 2 ipods, een mini (nieuwste) en een 15gig 3e generatie. Hoe werkt dat nou in combinatie met Itunes ?? De Mini is nog kaal (durf hem er eigenlijk niet zo goed aan te hangen) ben bang dat Itunes de hele inhoud van de Ipod op de mini knalt. Iemand een idee hoe ik de 2 devices kan separeren in Itunes ??

Alvast thx

Verwijderd

Als de mini toch leeg is, waarom probeer je het niet? Desnoods wis je alles weer :)

De TS van 2 iPod's op 1 PC beheren lijkt trouwens voor een deel met hetzelfde te zitten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 23:47 ]

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30
Kijk inderdaad maar eens in mijn topic ;) 2 iPod's op 1 PC beheren
Ik heb gewoon een aparte account aangemaakt in WinXP, zodat ik 2 verschillende iTunes Music Library's kan beheren.
Je zou dus eigelijk gewoon een aparte WinXP account aan moeten maken voor je iPod mini.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat omslachtig.
Voor mij een reden om geen iPod te kopen, hoe gelikt ze er ook uit zien.

Apple is te kinderachtig om het gewoon simpel te houden door die iPods zich te laten gedragen als externe harddisk. Als ze dat hadden gedaan, dan was dit topic ook niet nodig geweest.

Verwijderd

svdmeer schreef op 12 augustus 2004 @ 21:41:
Apple is te kinderachtig om het gewoon simpel te houden door die iPods zich te laten gedragen als externe harddisk. Als ze dat hadden gedaan, dan was dit topic ook niet nodig geweest.
Apple probeert iets aan de piracy te doen, maar veel haalt het volgens mij niet uit. Al die beperkingen voor de consument kunnen alleen maar een omgekeerd effect hebben.

Verwijderd

Net als met het synchroniseren. Meerdere mensen die ik ken met een ipod (inclusief mezelf) hebben hun ipod al eens gesynct terwijl het niet moest. Eigen fout? Niet als itunes de eerste keer automatisch opstart en gaat syncen terwijl je de dag ervoor al je muziek er met winamp opgezet hebt. Alsof de plug-in van Nullsoft illegaal is.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09

Maximus

There is no substitute

Wat omslachtig.

hoe kort zichtig zeg. Dus het ligt aan apple en omdat zij het niet simpel houden hoef je er geen? Het is juist heel logisch dat ze zo doen. Want:

- Bij jou gebruikersaccount is ipod 1 gekoppeld.
- Bij de gebruikersaccount van je broer is ipod2 gekoppeld.

Zo kom je NOOIT in de knoei dat itunes de librarys omwisselt of vervangt door een ander. Ik vind het zeer logisch dat ze dit doen. En daarom geen ipod nemen? Omdat itunes alles voor je regelt en ook nog op een goede en zeer simpele manier. Doet mij denken aan een reply van iemand in HK dat mensen lui zijn. Nou ik wil zelfs zo ver gaan dat ik dit gewoon dom van je vind. Bah :r

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:34

chem

Reist de wereld rond

Je kan gewoon de auto-syncronize uitzetten in iTunes, dan kun je handmatig de boel kopieeren als je dat wil.

Daar heb je echt geen meerdere accounts voor nodig.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En bij mijn weten kan iTunes prima met meerdere iPod's overweg (ze hebben tenslotte allemaal een andere serial en een andere naam). En volgens mij, maar dat heb ik nooit geprobeerd, zou je zelfs beide iPod's met verschillende playlists automatisch moeten kunnen synchroniseren.
Eigen fout? Niet als itunes de eerste keer automatisch opstart en gaat syncen terwijl je de dag ervoor al je muziek er met winamp opgezet hebt.
Volgens mij vroeg mijn iTunes de eerste keer of ik die iPod automatisch gesynchroniseerd wilde hebben...

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06-2025
Wat omslachtig.

Gut gut gut.... geirriteerd ?!

- Je kunt zonder problemen meerdere iPods aansluiten op 1 ( één ) account. Om eventuele problemen te vorkomen is het wel handig ( maar niet perse nodig ) om de iPods verschillende namen te geven.

- Je kunt je iPod gewoon gebruiken als externe HD ( iTunes > iPod voorkeuren > gebruik als externe HD )

- Bij het aansluiten voor de eerste keer vraagt iTunes of hij moet gaan synchen met iTunes. doet ie dat niet zit de fout in de plugin van nullsoft, die blijkbaar die instelling wist, want anders ziet iTunes wel dat de iPod voor de eerste keer wordt aangesloten.

Misschien moet je eens niet (zoals een Windows gebruiker wel gewend is) gelijk zonder te lezen op "OK" of "JA" klikken.... eerst lezen wat er in beeld staat. Het staat er namelijk niet voor niets.

[ Voor 8% gewijzigd door unSOUND op 19-08-2004 01:47 ]

Pagina: 1