Ik heb hier een UV CCFL van Sunbeam, gekocht bij Tweakstore en is 30cm lang, doet het verder perfect, alleen ik heb hem nu een avond vertikaal laten staan (staat mooi achter mijn WC pomp die compleet oplicht hierdoor en ik zag nu tot mijn verbazing dat er iets aan het verbranden was binnen in.. Ik heb fotos proberen te maken maar dit is het beste wat ik kon maken:

Daar waar de pijl naar wijst is het stuk dat ik bedoel, het gedeelte van de CCFL hier is wat donkerder gekleurt en het witte plastic op het uiteinde is verbrand, helemaal bruin gekleurt & wat bobeltjes erop.
Is dit normaal voor een CCFL? Ding is net een week oud!
PS. Omdat een CCFL een onderdeel is van casemodding denk ik dat ik hier op de juiste plaats ben, zoniet, mods verplaats me bericht maar!
Daar waar de pijl naar wijst is het stuk dat ik bedoel, het gedeelte van de CCFL hier is wat donkerder gekleurt en het witte plastic op het uiteinde is verbrand, helemaal bruin gekleurt & wat bobeltjes erop.
Is dit normaal voor een CCFL? Ding is net een week oud!
PS. Omdat een CCFL een onderdeel is van casemodding denk ik dat ik hier op de juiste plaats ben, zoniet, mods verplaats me bericht maar!
[ Voor 12% gewijzigd door consolefreak op 11-08-2004 22:43 . Reden: iets toegevoegd ]