Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug???] TS Anders dan in forumlist

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
De TS van Opmerkingen over RAID 0-artikel lijkt aan de hand van de topicstart toch echt tofus te zijn, maar in de topiclist / search zie ik toch echt ACM als TS staan.

Aan de topicstart zou ik ook niet zeggen dat het een reactie is op een gedelete topicstart van ACM. En even verderop in het topic ( http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21405977 ) Zegt tofus ook dat hij niet de TS is.

Is dit een geintje of echt een fout.
Of is dit gewoon een flame die verplaatst is van de Frontpage naar GOT omdat hier meer kan dan op de Frontpage???

Misschien een bug, misschien express gedaan, maar viel me gewoon op.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Dat komt omdat de reacties zijn afgesplitst uit een ander topic, en dat is gebeurd door ACM :)

Misschien moet dit maar eens veranderd worden, het zorgt vaker voor onduidelijkheden.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Jij zegt de reacties zijn afgesplitst??? Maar dan houd ik toch nog steeds de topicstart over die niet door tofus gemaakt is volgens hemzelf ( en ja ik maak een verschil tussen topicstart en reacties ).

En vroeger zag ik nog wel eens dat een topic afgesplitst was bovenin verschijnen, maar dit staat tegenwoordig dus weer uit ofzo???

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

die melding is een beetje stuque™
is bekend en wordt ook aan gewerkt :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.