Ik ben opzoek naar een notebook voor grafische doeleinden. Ik ga het komende jaar ICT media design doen en ze eisen dat ik een noteboek zal moeten hebben voor 1 jan. Het probleem is...ik werk nu met een P2, ja het kan nog....en doe daarmee al m'n design werk. Het duurt veel te lang dus ben NU op zoek naar een vervanger, die tegelijkertijd gebruikt kan worden voor me school, die dus aardig mobiel moet zijn, niet te zwaar etc. Verder had me school ook nog wat specs gegeven waaraan de notebook moest voldoen.
Ik zelf heb al wat research gedaan, maar kan bijna geen enkele fatsoenlijke notebook vinden die aan die specs voldoet ( aangevuld met die van mezelf....want ik wil ook wat ). Zou iemand een leuke notebook in gedachten hebben die bij het plaatje past. Oh ja..de prijs doet er opzich niet toe, als ie maar te leasen is en als hij maar lang op z'n accu kan doen.
alvast bedankt
[[[[de specs]]]]]
* Processor: don't care...min 2,0 ghz en min 1mb L2 cache
* Geheugen: min 512 mb ddr ( liefst 1024 )
* Harddisk: min 40 gig (liefst 80 of meer )
* Beeldscherm: 15" , 1400x1050
* Videokaart: min 128 mb ddr video geheugen ( liefst de mr9800 256 mb ddr )
* Netwerk 1: WiFi
* Netwerk 2: Lan
* Modem
* geluidskaart
* min 2 USB slots ( liefst 4 )
* S-video aansluiting
* firewire IEEE 1394
Ik zelf heb al wat research gedaan, maar kan bijna geen enkele fatsoenlijke notebook vinden die aan die specs voldoet ( aangevuld met die van mezelf....want ik wil ook wat ). Zou iemand een leuke notebook in gedachten hebben die bij het plaatje past. Oh ja..de prijs doet er opzich niet toe, als ie maar te leasen is en als hij maar lang op z'n accu kan doen.
alvast bedankt
[[[[de specs]]]]]
* Processor: don't care...min 2,0 ghz en min 1mb L2 cache
* Geheugen: min 512 mb ddr ( liefst 1024 )
* Harddisk: min 40 gig (liefst 80 of meer )
* Beeldscherm: 15" , 1400x1050
* Videokaart: min 128 mb ddr video geheugen ( liefst de mr9800 256 mb ddr )
* Netwerk 1: WiFi
* Netwerk 2: Lan
* Modem
* geluidskaart
* min 2 USB slots ( liefst 4 )
* S-video aansluiting
* firewire IEEE 1394