Toon posts:

tbird socket7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon even benieuwd, volgens mij past een tbird in een socket7 mobo, wat gebeurt er dan eigenlijk?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Boem? Of niets...:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Hmmm naar mijn weten past dat niet. Socket A heeft meer pinnetjes dan Socket 7. En al zou het passen dan zou het nog niet werken.

Dus helaas....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Maakt me niet uit hoor, ik heb een tbird + een goede socket a, maar ik was gewoon benieuwd.
Past een pentium scoket7 proc wel in een socket a mobo?

En nogmaals ik ben alleen nieuwsgierig.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Er wordt toch een ander voltage gebruikt?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Als het antal pinnetjes anders was dan had je mooie T-Bird boem gezegd, draait op een veel lager voltage dan een P1

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Leuk verschilletje ja.. een volt of drie. Dat zijn nog eens steile flanken.>:):P

Verwijderd

Heeft ie niet 2 schuine kantjes ?
en een socket7 1 ?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

volgens mij past een tbird in een socket7 mobo
Hoe kom je hier toch bij :? Tussen een Socket 7 en een Socket A zit een enorme generatiekloof... Als je dan toch zo'n nieuwsgierig tiepje bent, dan ben je vast ook wel nieuwsgierig naar wat er gebeurt als je je vingers in het stopcontact steekt :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Het boeit hem niet of het werkt of wat dan ook, maar het gaat hem erom of het past (toch? :) )
enne volgens mij past het niet. dus geen Socket 7 in Socket A en ook niet andersom.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 00:45 schreef InterCC het volgende:
Het boeit hem niet of het werkt of wat dan ook, maar het gaat hem erom of het past (toch? :) )
enne volgens mij past het niet. dus geen Socket 7 in Socket A en ook niet andersom.
Precies!
Nee ik heb mijn huiswerk niet goed gedaan ;)
Ik was toevallig aan mijn oude bak (socket7) aan het sleutelen en aangezien ik pasgeleden tbird socketa gebouwd had vroeg ik het me gewoon af of het zou passen en ofdat ie kaboem ofzo zou zeggen..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 00:37 schreef Tachyon het volgende:

[..]
Hoe kom je hier toch bij :? Tussen een Socket 7 en een Socket A zit een enorme generatiekloof... Als je dan toch zo'n nieuwsgierig tiepje bent, dan ben je vast ook wel nieuwsgierig naar wat er gebeurt als je je vingers in het stopcontact steekt :)
Nou wat gebeurd er dan ;) ;)
just kidding

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 december 2000 00:37 schreef Tachyon het volgende:

[..]
past niet :(
Pagina: 1