Toon posts:

Debitel sim-only actie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen met de vaagheid rond een debitel sim-only abonnement:

Vodafone netwerk:
debitel 150, 2-jarig abonnement

- compleet abo voor de helft van de normale prijs (dus € 13,- per maand)
- 10 maanden gratis bellen
- geen aansluitkosten

dat is dus in totaal: (24-10) x € 13 = €182,-

Maar die 10 maanden gratis.. zijn dat de laatste 10 maanden van het abonnement? En moet je in die tien maanden niets betalen.. of moet je gewoon 13 euro blijven betalen en krijg je de 130 euro bij eindiging van je abo pas terug?

En zijn de prijzen inclusief of exclusief btw en andere heffingen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik vind dat het maar vaag op de site van debitel staat.. :?

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Staat dat nergens op de site dan?
Ik heb een simonly 90 van hun en had de eerste 8 maanden gratis, dus krijg je een rekening van 0,00 (als je niet buiten de bundel belt). Na de 8 maanden (in jouw geval 10) moet je gewoon het maandbedrag betalen.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de reactie :)
en welk netwerk heb jij dan?
en is de service van debitel goed?

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Zit bij Telfort. Maar zodra heb abo afgelopen is zal ik waarschijnlijk weg gaan. Heb ontzettend veel problemen gehad bij aansluiten. Heb de eerste maand van het abo totaal niet kunnen bellen of kunnen ontvangen. Na een maand kwamen ze er achter dat de sim wel eens kapot kon zijn, en dat was het ook |:(

Maar goed, bij jouw zal misschien alles wel goed gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
oei.. hm.. ik hoop het maar ja.. :/

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:23:
en is de service van debitel goed?
Nee de service van Debitel is ronduit slecht.

Ik zou nooit bij Debitel gaan, het is gewoon altijd duurder. Ze hebben altijd wel iets daar bij Debitel. Ga gewoon bij een echte provider!!!

Kijk ook eens op telecom vergelijker, daar zijn ze ook al niet al te positief.

En die sim only actie is gewoon duur, ik heb net mijn Telfort 200 belminuten verlengd. Voor 1 jaar normaal 25 euro en nu voor 5 euro, bij bestelmaar.nl

En als je zo nodig op het vodafone netwerk wil zijn er betere en goedkopere acties. En neem gewoon een 1 jarig abbo is altijd voordeliger bij sim only.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verkeerde topicccccc

[ Voor 106% gewijzigd door Bram op 11-08-2004 20:45 ]

Verwijderd

Ik kijk er niet van op indien je eerst 10 maanden gratis krijgt en daarna nog een volle 24 maanden dokken. Zo ging het voorheen tenbminste ook. Kreek je 3 maanden gratis, dan ging daarna pas de officiele looptijd in.

Overigens kun je voor 5 euro ook een Hi-25 abo SIM only afsluiten. Da's dan wel met cashback na 8 weken.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de waarschuwingen!!
nu is mijn oog gevallen op telfort 200 van bestelmaar.nl :)
hoe is het bereik van telfort (en dan vooral in noordbrabant

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 22:08:
thanx voor de waarschuwingen!!
nu is mijn oog gevallen op telfort 200 van bestelmaar.nl :)
hoe is het bereik van telfort (en dan vooral in noordbrabant
Ik ben natuurlijk niet bevooroordeeld :) ahum.. maar best wel ruk men klaagt er steen en been over in Limburg schijnt het nog een graadje erger te zijn daar heb je nada bereik op een aantal sites

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik wil ook eens een andere kant laten zien. Vanaf 1997 ofzo heb ik mijn abbonnement bij Cellway, later Debitel, lopen. Verschillende toestellen en verschillende abbonnementen en belbundels gehad. Ik ben erg tevreden met de service, zowel via internet, via de telefoon als in de winkels. Ik heb vanaf mei een Sim-only Vodafone90 abbonnement welke ik vorige maand heb overgezet naar Vodafone150. Ben altijd zeer tevreden geweest over het Libertel/Vodafone-netwerk.
Het kan dus ook anders! :)

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
*schop*

Omdat ik eigenlijk ook wel geïnteresseerd ben in een abbo'tje van Debitel-op-Telfort zou ik nog wel wat meer ervaringen over Debitel willen horen. Ik zie hier wel wat negatieve dingen staan, maar volgens mij zijn er ook wel positieve kanten aan Debitel (onder andere dus deze mooie goedkope sim-only actie). In veel oude topics staan ook afwisselende berichten, maar misschien is de service inmiddels al een stuk verbeterd?

Dus is Debitel echt zo slecht als hierboven gezegd wordt of zijn er meer mensen met postieve ervaringen zoals in de post hierboven?? ^^

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-02 14:03
Debitel is kut. Service is kut, site is kut... Sorry, maar ik heb het daar helemaal gehad. Moet helaas nog een jaar :(
Nooit een tariefwijziging, althans ik zie ze nooit, dus ook geen mogelijkheid tot vervroegd uitstappen. Ooit een mailtje gestuurd naar Debitel met de vraag of er een boeteclausule was als ik er eerder uit wilde stappen. Krijg ik na een week een mailtje terug met de melding dat de clausule er was, en dat hij bestond uit de resterende maanden abonnement betalen, en dan werd het afgesloten. Ja hoor... Dat ga ik doen, klinkt echt logisch. Ik betaal mijn abbo compleet aan hun, en ben daarna mijn belminuten die ik dus ook koop op dat moment ook kwijt. Dan zeg ik dus gewoon op, zodat het niet stilzwijgend verlengd kan worden, en bel mijn minuten zo wel op.

Dus als iemand een manier weet om weg te komen bij Debitel :P

• Winnetou
  • Niet online
Ja die site is behoorlijk onduidelijk. Voor bijvoorbeeld de tarieven van in het buitenland bellen staat er: "Voor meer informatie over deze tarieven adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice". Kunnen ze toch net zo goed online zetten 8)7

Kun je bij Debitel op de een of andere manier het aantal belminuten dat je nog hebt binnen de bundel achterhalen (via de site of een nummer ofzo)?

Anders heb je volgens mij verder helemaal niks met die site en verder met hun te maken, behalve dat ze je af en toe eens een factuurtje sturen.

Wel jammer als het echt zo slecht is want hun actie van 150 sim-only is op dit moment zo'n beetje het goedkoopste abonnement wat er is.

[ Voor 19% gewijzigd door Winnetou op 19-09-2004 17:55 ]

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 10:06

Padvinder

doet z'n best

Qua bellen is er imho niets mis met Debitel, ook nooit problemen gehad met de klantenservice. Rekeningoverzichten zijn onduidelijk, maar na enige oefening begrijp je die ook ;)

Enige probleem dat ik met debitel had was dat het veel te duur is. Klinkt leuk, zo'n aanbieding, maar bedenk dat alleen vaste en mobiele nummers en je voicemail binnen je bundel vallen. SMS valt erbuiten, bellen in/naar buitenland valt erbuiten, servicenummers vallen erbuiten, etc. Bedenk ff goed wat je precies wilt en staat je niet blind op een leuke aanbieding van Debitel, wat ik wel deed en er twee jaar aanvast heb gezeten... :|

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

2 tips: (no flame intended) Neem geen Debitel.
Neem nooit een abbo, langer dan 1 jaar

kijk hier eens: http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RABOL/4.html?supp_id=15
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RABOL/4.html?supp_id=10

[ Voor 71% gewijzigd door n00bs op 19-09-2004 21:01 ]

• UltraSub
alwinh schreef op 19 september 2004 @ 17:53:Kun je bij Debitel op de een of andere manier het aantal belminuten dat je nog hebt binnen de bundel achterhalen (via de site of een nummer ofzo)?
Ja, via de site. Loopt alleen altijd 4-5 dagen achter. Lekker actueel dus.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 19-09-2004 22:59 ]

• Winnetou
  • Niet online
n00bs schreef op 19 september 2004 @ 20:58:
Neem nooit een abbo, langer dan 1 jaar
Waarom dat? Als je eenmaal dat abbo hebt heb je er ook niet zoveel omkijken meer naar en je weet niet of er na een jaar weer leuke acties zijn.
Daarnaast krijg je dan allerlei gezeur met nummerbehoud en misschien onbereikbaarheid in die dagen. Niet echt handig lijkt mij, dan is twee jaar toch beter?

Verwijderd

alwinh schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
Waarom dat? Als je eenmaal dat abbo hebt heb je er ook niet zoveel omkijken meer naar en je weet niet of er na een jaar weer leuke acties zijn.
Daarnaast krijg je dan allerlei gezeur met nummerbehoud en misschien onbereikbaarheid in die dagen. Niet echt handig lijkt mij, dan is twee jaar toch beter?
Mijn telefoons houden het maar zelden veel meer dan een jaar uit...

• UltraSub
[...]
Daarnaast krijg je dan allerlei gezeur met nummerbehoud ...
Nummerbehoud heb ik nooit het nut van gezien. Alle mensen die belang hebben bij mijn nummerwijzing krijgen een mailtje. En ze zetten het nieuwe nummer meteen in hun telefoontje. Wie draait tegenwoordig nog uit zijn hoofd? Zie de voordelen van géén nummerbehoud liever.. Opschoning van het bestand. Lekker.. :P

Verwijderd

UltraSub schreef op 20 september 2004 @ 15:02:
[...]
Nummerbehoud heb ik nooit het nut van gezien. Alle mensen die belang hebben bij mijn nummerwijzing krijgen een mailtje. En ze zetten het nieuwe nummer meteen in hun telefoontje. Wie draait tegenwoordig nog uit zijn hoofd? Zie de voordelen van géén nummerbehoud liever.. Opschoning van het bestand. Lekker.. :P
jij hebt zeker nog gewoon een vaste lijn?

tientallen instanties enzo hebben mijn gsm nummer, en voordat ik het voor elkaar heb dat die allemaal mijn nieuwe nummer in hun databeest gepropt hebben ben ik jaren verder.

vrienden/kennissen is idd het minste probleem.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

[...]

2 jarige contracten zijn ALTIJD duurder. Elk jaar heb je daarnaast RECHT op korting op een mobiel of een nieuwe gratis mobiel. De meeste telefoons houden het niet langer dan een jaar zonder problemen uit en je krijgt maar 1 jaar garantie (ik heb hier echt veel mensen de fout in zien gaan en 100en euros reparatie kosten betalen).
Als het netwerk of de service niet bevalt kan je niet onder je 2 jarige contract uitkomen. Bij Debitel is bijvoorbeeld een prijsstijging niet een reden om onder je contract uit te komen... als dus de belminuten naar 10 euro/min. brengen, kom jij gewoon niet onder je contract uit (dat is dus alleen bij Debitel).

Gezeur met nummerbehoud is echt onzin, dat is echt iets van 5 jaar terug nog...

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 20-09-2004 15:22 ]

• Winnetou
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:04:
[...]

jij hebt zeker nog gewoon een vaste lijn?

tientallen instanties enzo hebben mijn gsm nummer, en voordat ik het voor elkaar heb dat die allemaal mijn nieuwe nummer in hun databeest gepropt hebben ben ik jaren verder.

vrienden/kennissen is idd het minste probleem.
Ja idd, bijv. die sms'jes van online bankieren en zo nog allerlei instanties waar dit soort mogelijkheden bestaan. Dat kost aardig wat tijd om dat overal te wijzigen. En dan nog iedereen het nieuwe nummer uitdelen, is toch ook niet zo leuk.

Maar ik denk dat Debitel toch niet zo'n goede keus is als ik iedereen moet geloven. Dan maar een orange free 20 (2 jaar) ofzo, weliswaar minder minuten maar wel weer sms'jes inbegrepen en niet duur.
n00bs schreef op 20 september 2004 @ 15:20:
[...]

2 jarige contracten zijn ALTIJD duurder. Elk jaar heb je daarnaast RECHT op korting op een mobiel of een nieuwe gratis mobiel. De meeste telefoons houden het niet langer dan een jaar zonder problemen uit en je krijgt maar 1 jaar garantie (ik heb hier echt veel mensen de fout in zien gaan en 100en euros reparatie kosten betalen).
Als het netwerk of de service niet bevalt kan je niet onder je 2 jarige contract uitkomen. Bij Debitel is bijvoorbeeld een prijsstijging niet een reden om onder je contract uit te komen... als dus de belminuten naar 10 euro/min. brengen, kom jij gewoon niet onder je contract uit (dat is dus alleen bij Debitel).

Gezeur met nummerbehoud is echt onzin, dat is echt iets van 5 jaar terug nog...
Hm duurder, volgens mij niet hoor. Als ik zoek op 1-jarige cashback contracten zijn deze per maand bijna allemaal duurder dan de 2-jarige varianten. De service of het netwerk zijn inderdaad wel een reden, maar over het algemeen zijn alle netwerken wel van dusdanig goede kwaliteit dat ik daar niet echt over te klagen heb.

[ Voor 42% gewijzigd door Winnetou op 20-09-2004 15:25 ]

• UltraSub
Hmm.. Zit wat in ja. Was ik even vergeten. Maar goed. Ik blijf het positief bekijken, want je bent ook ineens verdwenen uit de databeesten van de telemarketiers :P

[zwaar offtopic]
Overigens vet irritant, mensen die alleen mobiel bereikbaar zijn, al kan ik het wel begrijpen vaak... Ik ken zo twee maten, die ik om die reden al minder bel. Ik ga toch niet iedere keer duur bellen als ik hem wat moet vragen, of beter nog, hem wat moet doorgeven wat hij mij had gevraagd, omdat hij zo goedkoop mogelijk uit wil zijn?
[/zwaaaar offtopic :P ]

Verwijderd

^^^om de een of andere reden zit ik in een soort van kennissenkring waar bijna iedereen een belbudgetlijn of helemaal geen vaste lijn heeft. dus elkaar mobiel bellen is veel goedkoper.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

alwinh schreef op 20 september 2004 @ 15:21:
[...]
Hm duurder, volgens mij niet hoor. Als ik zoek op 1-jarige cashback contracten zijn deze per maand bijna allemaal duurder dan de 2-jarige varianten. De service of het netwerk zijn inderdaad wel een reden, maar over het algemeen zijn alle netwerken wel van dusdanig goede kwaliteit dat ik daar niet echt over te klagen heb.
Dan zou ik als ik jou was nog maar een keer die berekening doen, ik bestel al 5 jaar lang via het internet (voor mij en anderen) simkaarten e.d. ik weet echt wel waar ik het over heb.
Pagina: 1