Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

samsung e800 met abonnement??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds ik de reclame en wat internet onderzoek helemaal weg van de samsung E800. Het is qua functies net zoiets als de E600 wat ik heb begrepen alleen dan veel mooier. Het enige probleem is dat ze nu zo enorm duur zijn (meer dan 100 euro) waar ik het geld niet voor heb.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen(gratis of niet duur) met een abonnement van 20 euro per mnd. Ik bel en sms nu super vaak, dus meer heb ik echt niet nodig.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:34:
Ik ben sinds ik de reclame en wat internet onderzoek helemaal weg van de samsung E800. Het is qua functies net zoiets als de E600 wat ik heb begrepen alleen dan veel mooier. Het enige probleem is dat ze nu zo enorm duur zijn (meer dan 100 euro) waar ik het geld niet voor heb.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen(gratis of niet duur) met een abonnement van 20 euro per mnd. Ik bel en sms nu super vaak, dus meer heb ik echt niet nodig.

Alvast bedankt.
volgens mij heb je deze vraag ook al in je andere topic geplaatst over wat het goedkoopste is :? das volgens mij niet helemaal de bedoeling...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:34:

Alvast bedankt.
2 jr abo van €20 per maand bij de Orange Shop. Gratis sms'en in het weekend en 2 maanden dubbele bundel!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 18:59:
2 jr abo van €20 per maand bij de Orange Shop. Gratis sms'en in het weekend en 2 maanden dubbele bundel!!
En ze is student (volgens haar profiel) dus krijgt ze ook nog een een jaar lang 20% korting op haar bundel. Zo betaald ze dus maar € 16 per maand.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 18:59:
[...]

dat vind ik eerlijk gezegd nogal een bak geld hoor. goedkoop bellen kan ook wel ergens anders.

maarrem: op www.telecomvergelijker.nl staat een leuke wizard.

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 19:03:
[...]

En ze is student (volgens haar profiel) dus krijgt ze ook nog een een jaar lang 20% korting op haar bundel. Zo betaald ze dus maar € 16 per maand.
hoezo die korting krijgen alle studenten dat bij orange of alleen als je bij orange shop komt

1337

Verwijderd

ZandBak schreef op 12 augustus 2004 @ 19:05:
hoezo die korting krijgen alle studenten dat bij orange of alleen als je bij orange shop komt
Alleen bij een nieuw abonnement in de Orange shop. Daarnaast krijg je ook € 25 extra korting op je toestel.
Pagina: 1