Toon posts:

Edimax BR-6104 veel problemen,in de fik steken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in 2002 met de hcc dagen een edimax br-6104 router gekocht omdat we nog een 2e pc in huis kwam.

die 2e pc kwam er maar niet van maar ik zag nu ineens die router nog liggen en wou hem proberen.

hij doet het wel,als ik er een pc op aansluit dan heb ik op die pc internet,maar als ik naar de instelling gaat van die edimax en ik maak een paar weizegingen en druk op Apply dan gaat hij de instellingen verwerken lijkt het wel maar gaat gewoon gewoon weer terug naar de default instellingen.

de tijd loopt ook niet,ook de tijdzone blijft niet staan zoals ik hem instel maar gewoon op de standaart -8 uur.

verder wel de nieuwste firmware (59a) erop gezet maar dat maakt niks uit.

heeft iemand een oplossing?
anders steek ik hem morgen in de achtertuin in de fik

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:16

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik zou 'm niet in de fik steken, krijg je brandplekken van in het gras.

Misschien moet je 'm een tijdje in het stopcontact steken, wie weet zit er een accu in die de boel moet onthouden? :?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
heb hem al opengemaakt en zit erg simpel in elkaar,geen batterijtje ofzo.

Verwijderd

Kijk ff of je m via Telnet aan kan spreken...
Heb een 6004+ die alleen aanpassingen via Telnet accepteert :p

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 14:40:
Heb een 6004+ die alleen aanpassingen via Telnet accepteert :p
Dat heeft de 6104 niet :) Ik heb zelf ook een 6004+ en 6104 liggen. De 6004+ is een ouder maar beter model (en duurder).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Exirion schreef op 12 augustus 2004 @ 14:43:
[...]

Dat heeft de 6104 niet :) Ik heb zelf ook een 6004+ en 6104 liggen. De 6004+ is een ouder maar beter model (en duurder).
Ow? Hmmmz zoveel heb ik niet voor die 6004+ betaald, en t heeft me een paar scherpe vragen naar Edimax zelf toe gekost om de manual voor t Telnet gebeuren te krijgen!

Heeft de 6104 echt niet zoiets? dom van Edimax, want dat Telnet gebeuren heeft de 6004+ wel gered :p

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH != NT...

Moved...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

nou nou ik heb al ruim 1 1/2 jaar de edimax 6104 en werkt prima voor zijn geld bijna nooit problemen
een keer een uitval en dat la gaan chello [hehe hoe kan het ook anders] maar misschien een andere router
aanschaffen een simpel idee he kost je maar 50/ 100 euri
Pagina: 1