Leuk die geleidende verf

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:34
Hoi,

Ik heb een tijdje geleden van iemand (da Lynx heet ie geloof ik :) ) zo'n potje met electriciteit geleidende verf overgenomen. Hij gebruikte het om z'n Duron te unlocken.
Nou, het werkt ook prima als "jumper". Drupje op m'n oude Asus TX97-X en m'n AMD K6-2 300 wil nu wel op 300 MHz. Het mobo mist namelijk op 1 plek van die jumperpinnetjes waardoor hij niet verder kwam dan 233 MHz (maxiumum was toen Pentium 233 MMX). Ik heb dus gewoon een lijntje getrokken met die verf en gaan met die banaan :) Beetje tweaking geeft een voldaan gevoel B-) Nu nog wat warmtepasta en dan de busspeed maar eens omhoog gooien naar 75 MHz :7

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Foto's!
Wel cool zulke verf.... geeft het ook een kleur af?

Whatever.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
had je toch ook ff kenne solderen!!
ging ik niet wachten totdat een of ander een potje "duron unlocker"over had :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• biobak
Solderen had gekund, maar dan was ik afhankelijk van een ander. Dit leek me een minder permanente oplossing voor als het mis zou gaan (heb geen vaste hand he :) )
Wel cool zulke verf.... geeft het ook een kleur af?
Het heeft dezelfde kleur als soldeertin. Wel relaxed spul. Wordt normaal gebruikt om autoruitverwarmingen te repareren. Voor mij is het nu een alternatief soldeerboutje :)

Verwijderd

zit wat in, maar wat als je nou NIET kunt solderen =)) (zoals ik bijv =))
Dan is die verf wel makkelijk, kun je neem ik aan ook weer weghalen als het verkeerd is gegaan...

• biobak
Op woensdag 27 december 2000 00:06 schreef MaSsiE het volgende:
zit wat in, maar wat als je nou NIET kunt solderen =)) (zoals ik bijv =))
Dan is die verf wel makkelijk, kun je neem ik aan ook weer weghalen als het verkeerd is gegaan...
Ja, ik had wat op de verkeerde plek gemorst. Computer startte niet op. Ik denk: O shit, einde moederbordje. Even met een afbreekmesje wat weggekrast en bijgewerkt en het werkte weer :)

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
deze verf is eigelijk electrisch geleidende lijm en heeft een hoog geleidings gehalte doordat er zilver in zit en die kleur heeft het ook en is ook om die reden niet goedkoop.

• biobak
Het heeft me 15 piek gekost. Daar heb je geen soldeerbout voor :7 Het is geloof ik normaal gesproken bij de betere autospeciaalzaak te koop voor 35 gulden oid. Ik geloof dat Bison ook iets dergelijks in de aanbieding heeft.
Pagina: 1