Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wie helpt mij kiezen (samsung E600, E800 of X450??)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben zojuist gebeld door iemand van Orange die vrij leuke aanbiedingen had voor een abonnement met gratis telefoon. Ik ben een echte vrouw/meisje (20 jaar), dus heb er weinig verstand van allemaal.

IK vind zelf de samsung E800 er erg leuk uitzien, maar volgens die man was het menu niet handig en daarbij komt dat het een vrij prijzige telefoon is. Ik kon beter een E600 (waarvoor ik 34,50 euro moest betalen) of een X450 nemen (gratis) want die waren beter.
Het is verder een gewoon abonnement van 20 euro per mnd waarbij ik tot oktober gratis kan smsen enzo. Het abonnemens is voor mij dus prima.

Ik vraag me alleen af welke telefoon het beste is en of ik er goed aan doe om 1 van deze telefoons te kopen.

Hij belt rond half 7 vandaag tergu, omdat deze aanbieding alleen vandaag geldig is. Wie kan mij hierbij helpen??? :?

Verwijderd

Ik zou 35 euro betalen, en de E600 nemen, heb je een leuke camera-foon en handig toestel voor weinig :Y)

Verwijderd

Hmm wij kunnen niet voor jou kiezen, kijk welke je de mooiste en of handigste vind.. gl&hf

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:40:
Ik zou 35 euro betalen, en de E600 nemen, heb je een leuke camera-foon en handig toestel voor weinig :Y)
hier ben ik het dus volledig mee eens

voor die 34 eurie meer krijg je dus wel ff een 65k kleure-buite-sgerm dr bij (coole zin ;))

en jah de E600 heeft naturlich ach einen camera :) B)

en tjah de E800... dat is een mooie foon (heeft groter sgerm enz.) maar verder maakt het niet uit, alleen bij de E600 beschermt het klepje het binnenscherm alsie valt ofzo...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 18:00 ]

Verwijderd

Ik heb de E800 en mijn vriendin de E600, mogelijkheden zijn exact gelijk voor zover ik weet. Vindt de E800 wel het mooiste van de 2. Mocht je voor de E600 gaan zet er dan wel een miniantenne op, lijkt veel mooier :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uiteindelijk neit gedaan. Ik vind de E800 gewoon een super telefoon die ik graag wil hebben.

Een andere vraag dan maar, weet iemand hoe ik aan een E800 kom (gratis of niet duur) met een abonnement van 20 euro per mnd. Ik bel en sms nu super vaak, dus meer heb ik echt niet nodig.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:31:
Ik heb het uiteindelijk neit gedaan. Ik vind de E800 gewoon een super telefoon die ik graag wil hebben.

Een andere vraag dan maar, weet iemand hoe ik aan een E800 kom (gratis of niet duur) met een abonnement van 20 euro per mnd. Ik bel en sms nu super vaak, dus meer heb ik echt niet nodig.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Neem Hi25 van KPN

175 belminuten, 1 minuut staat als 2 sms (dus 350 sms :P)

telefoon @ gratis bij Phonehouse

Gratis E800 Voor Kierst

offtopic:
ja sorry E800 is gewoon een dure fone,
bij de BC issie 89.99 bij een Hi20 (125 min.) abbo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 21:16 ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 21:12:
[...]

Neem Hi25 van KPN

175 belminuten, 1 minuut staat als 2 sms (dus 350 sms :P)

telefoon @ gratis bij Phonehouse

Gratis E800 Voor Kierst

offtopic:
ja sorry E800 is gewoon een dure fone,
bij de BC issie 89.99 bij een Hi20 (125 min.) abbo
niet alleen bij de Phonehouse hoor maar ook bij T For Telecom, Tell Me en diverse internetshops is ie gratis... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:28:
IK vind zelf de samsung E800 er erg leuk uitzien, maar volgens die man was het menu niet handig en daarbij komt dat het een vrij prijzige telefoon is. Ik kon beter een E600 (waarvoor ik 34,50 euro moest betalen) of een X450 nemen (gratis) want die waren beter.
Om nog ff terug te komen op dit stukje... het menu is juist BETER. Het werkt vele malen handiger als je een overzichtsmenu hebt met icoontjes dan wanneer je iedere keer een knop in moet drukken om naar het volgende menu te gaan.
De E800 heeft dit, die andere 2 niet. Voor wat plaatjes en reviews zou je eens kunne kijken op www.mobile-review.com/index-en.shtml

Suc6!

Verwijderd

Le0032 schreef op 11 augustus 2004 @ 22:16:
[...]

niet alleen bij de Phonehouse hoor maar ook bij T For Telecom, Tell Me en diverse internetshops is ie gratis... ;)
offtopic:
jah je hebt idd gelijk maar ik koop nooit foons in i-net shops (principe ;)) dus vandaar... (en de tft site is maar vaag....)

Verwijderd

ik weet niet of je nu al hebt besloten, geen zin om te lezen. Ik wil aleleen zeggen dat mijn broertje de x450 heeft, en je bent met die gsm niet goed aangesloten op alles wat kan met die telefoon. Ik bedoel, je kunt nergens een datakabel voor dat toestelletje kopen, geeneen spel is compatible...etc etc.
Pagina: 1