Toon posts:

help met mijn koolance

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb vandaag een koolance PC2-601bw gekocht, maar nu heb ik alle blokken erbij, maar alleen niet de bevestiging van de blokken, ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb ook al met pewrfect systems gebeld, maar die zeggen, dat de maten verschillen, en dus, kan er geen ander merk blok op.

dit is mijn eerste w.c. systeem. en ik hoop dat er mensen zijn die iedeen hebben, of mischien nog spul hebben, liggen.

je kan eventueel ook bellen nummer krijg je dan via e-mail

alvast vriendelijk bedankt _/-\o_

met vriendelijke groet
marcel

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Welkom op GOT :)
hallo ik heb vandaag een koolance PC2-601bw gekocht, maar nu heb ik alle blokken erbij, maar alleen niet de bevestiging van de blokken
De bevestiging niet? hoe bedoel je dat? Die worden toch standaard bij het product geleverd (in dat geval zou ik gewoon omruilen)? Of bedoel je wat anders met bevestiging?
ik heb ook al met pewrfect systems gebeld, maar die zeggen, dat de maten verschillen, en dus, kan er geen ander merk blok op.
Onzin, alle andere mogelijke wc blokken kunnen er in principe mits je moederbord dit ondersteund (mbt tot de socketgaten) en je gebruikt van slangpilaren. De koolance systemen maken namelijk gebruik van een slangdiameter van 6mm, bij de meeste blokken is dit 10mm of 13mm.

PS: Let op je spelling en de plaatsing van leestekens, je verhaal is nogal moeilijk te lezen zo.

Verwijderd

welke blokken? wat voor moederbord?
bij de CPU-G200 zit standaart bevesteging voor socket A (amd )en socket 478 (p4)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reaktie

ik heb deze kast 2e hands gekocht voor 85 euro .

en die jongen had dus wel alle blokken, maar dus niet de beugeltjes om de blokken

vast te zetten, en ook niet de rails om de cd-rom spelers vast te zetten

dus nu hoop ik dat er iemand reageerd, die misschien nog onderdelen ofzo heeft

liggen.

Verwijderd

ik had net 1 van de 2 beugels van voor P4 van de G200 in me mond;P ben de 2de helaas kwijt geraakt

via koolance.com kan je als het goed is bevestegings materiaal krijgen, dus ik neem ook aan dat daar alle beugels bij horen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 18:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een klein beugeltje, maar das maar 1 kant van de cpu,

en dan weet ik nog niet of die voor amd of p4 is

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Dat is raar, wel de blokken, maar niet de bevestiging :? ?

Maar goed, het is op got niet de bedoeling om te vragen of mensen bepaalde producten hebben voor de verkoop. Daarvoor hebben we: http://www.tweakers.net/aanbod of probeer eens een andere site zoals marktplaats, ebay of tweedehands.nl.

Bovendien zo je eens kunnen proberen koolance te mailen of ze die bevestiging apart zouden kunnen leveren.

Verwijderd

Topicstarter
en ik ben specifiek opzoek naar de bevestigings beugel voor de p4

en de bevestigings beugel van de gpu

ik heb deze blokken :

de CHC -A 05 die heb ik 2 keer

en de 200 G

Verwijderd

Topicstarter
excuses, dat ik hier een vraag plaats,

maar ik weet niet hoe ik een advertentie moet plaatsen in tweakers.net

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 18:13:
excuses, dat ik hier een vraag plaats,

maar ik weet niet hoe ik een advertentie moet plaatsen in tweakers.net
Met een tweakers account en niet met een Got (gathering.tweakers.net) account.
Die kan je gewoon aanmaken op www.tweakers.net , dan moet het wel lukken lijkt me suc6.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de link die pyro83 geeft, daar hoort je vraag naar bevestigings-spul thuis :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.