POV 6800 Ultra nu al doorgebrand...??

Pagina: 1
Acties:

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
ik ben zo depri als de weetniewat... ik heb sinds maandag een Point of View Geforce 6800 Ultra, maarree...hij is nu al kapot |:( 8)7 }) :? :'(

ik was doom 3 aan het spelen, op 1024*768, 16x af, 8xfsaa, en voor de rest alles op ultra high. na een kwartier spelen, betrof mij het feit dat het beeldscherm zich had gevuld met een enorm fijn scala aan irritante gekleurde strepen....
als ik em nu opnieuw opstart geeft ie alles op die manier weer, met heel vaag het daadwerkelijke windows beeld er door heen.

ik heb nu een tnt2 erin, nu doet ie het prima

me specs kun je hieronder lezen, heeft iemand anders slechte ervaringen met POV of hebben mensen hetzelfde...?? zoja, dan haal ik een ander merk!

MSI GX660R for the win!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
RMA'en lijkt me de enige optie.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja lijkt me ook iets voor de garantie.
gewoon ff ruilen bij de winkel waar je hem gehaald hebt, krijg je dezelfde merk weer mee.
kan je testen of je het merk echt niet goed vind met de 2de kaart.
want om een merk nu gelijk af te keuren op 1 kaart.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 09:09
RMA zou ik niet mee accoord gaan. Zo snel defect is geen RMA maar een DOA.
Ofwel je leverancier zal een vervangende kaart moeten leveren of het aankoopbedrag moeten crediteren als hij de kaart niet kan/wil leveren.
Wel kan je je leverancier de mogelijkheid geven om een nieuwe kaart te bestellen als hij niet uit voorraad kan leveren.
RMA kan soms wel weken duren.

POV is overigens geen slecht merk, maar wel één de goedkopere merken.
Je krijgt waarvoor je betaald. Dat je kaart kapot is, is gewoon botte pech. Had ook met een dure ASUS, MSI of gigabyte bla bla bla deluxe kaart kunnen gebeuren.

[ Voor 25% gewijzigd door PROnline op 11-08-2004 17:06 ]

Verwijderd

Ik zou idd gewoon om een nieuwe kaart vragen.. Verder, wat voor voeding heb je, duur of cheapass?

En POV is helemaal geen slecht merk.. Naar mijn ervaring zijn die dingen bijna van gietijzer gemaakt, heb zelf een POV 5900 XT @ ultra-speeds draaien, zéér stabiel.. Ding vijftig keer geflasht, geeft verder geen troubles.. Ook zijn er een aantal mensen die dat ding gemarteld hebben met v-mods e.d., en hij draait nog steeds.. Dus inderdaad, DOAs komen overal voor, gelukkig heb ik zelf daar nog geen last van ondervonden maar die tijd komt ooit nog wel eens..

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:28

SmidsY

hallo!?.............

@proline
je haalt nu wel enkele dingen door elkaar, een doa is een "dead on arrival" dus dan heeft het product nooit gewerkt. Een rma is als het product terug gaat naar de leverancier wanneer de winkel het niet direct kan afhandelen.

In het geval van de TS is het nog ruimschoots binnen 8 dagen dus moet de winkel (mits er geen sprake is van user abuse) hem direct omruilen, lukt dit ze niet (omdat de kaart niet voorradig is) staat de klant in zijn recht er het geld voor terug te krijgen (of bijbetalen voor een kaart die wel direct leverbaar is)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
unfor schreef op 11 augustus 2004 @ 16:50:
RMA'en lijkt me de enige optie.
zit er dik in....hij doet het nu helemaal niet meer. als ik em opstart.....oh nee, hij start niet eens meer op... |:(
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:18:
Ik zou idd gewoon om een nieuwe kaart vragen.. Verder, wat voor voeding heb je, duur of cheapass?

En POV is helemaal geen slecht merk.. Naar mijn ervaring zijn die dingen bijna van gietijzer gemaakt, heb zelf een POV 5900 XT @ ultra-speeds draaien, zéér stabiel.. Ding vijftig keer geflasht, geeft verder geen troubles.. Ook zijn er een aantal mensen die dat ding gemarteld hebben met v-mods e.d., en hij draait nog steeds.. Dus inderdaad, DOAs komen overal voor, gelukkig heb ik zelf daar nog geen last van ondervonden maar die tijd komt ooit nog wel eens..
check me nieuwe signature: Antec truepower 480 Watt

ik probeer die 2e kaart ook ff, anders vraag ik idd me poet terug en haal ik een msi, die hebben nog sneller geheugen ook.

MSI GX660R for the win!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
Oh jah..
Doom 3 gaf wel weer dat ie meer dan 500 mb aan textures ging laden...
kan het niet weze dat ie overwerkt werd..?

MSI GX660R for the win!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Nee, daar kan een grafische kaart niet kapot van gaan. Gewoon direct mee teruggaan naar de winkel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
ke, dan is het goed. keihard logisch ook: anders zou doom zo'n beetje iedere vga kaarten slopen, gehgeh (behalve zij met een quadro fx dan :P )

gelukkig hadden ze er nog een, kheb morgen weer een nieuwe O-)

MSI GX660R for the win!

• Omega_Supreme
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-08 12:15
ik was doom 3 aan het spelen, op 1024*768, 16x af, 8xfsaa, en voor de rest alles op ultra high.
Hee bathman!!! das niet eerlijk hij kon dus nog wel hoger --> 1600x1200 ;)
Nu zolang maar ff Doomen op je TNT 2 8)7