Allereerst dit: Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat er zomaar een topic dicht wordt gegooit zonder enige aanleiding. Vb: Mss ben ik niet geintresseerd in feiten maar wil ik persoonlijke ervaringen, hetgeen hier het geval is. Verder heb ik ook al gezocht op google en hier met de search maar ik vond niet wat ik zocht. Nu hoop ik dus dat mensen hun bevindingen kunnen posten. Als dit topic dicht wordt gegooit, ga ik me serieus afvragen waarvoor dit forum bestaat... Tuurlijk zijn er luie mensen die er geen moeite voor willen doen en zomaar hun vraag hier neerkwakken, maar je zou aan de opmaak van mijn post al kunnen zien dat ik serieus ben en de moeite heb genomen om in fatsoenlijke taal + interpunctie mijn post op te maken. Als laatste: Niemand, maar dan ook niemand bepaalt wat voor mij relevant is. Dat bepaal ik zelf. Dus als ik persoonlijke ervaringen wil kom dan niet met kinderachtige replys plz
Goeiemiddag beste Gotters,
Zoals de titel al zegt...
Ik was in discussie met een vriend die per se een lcd scherm wilde. Ik zei tegen hem dat hij beter kon kiezen voor een crt aangezien hij wel veel wil gamen. Nu kwam hij op het volgende idee; een lcdtv . Hij zei dat er geen vertraging enzo was, maar volgens mij is dat er juist wel gezien het feit dat het allebei lcd is. Nu is hij helemaal opgefokt en denkt hij dat ik hem niet snap enzo, niet dat ik daar wakker van lig, maar nu wil ik hem dit gewoon laten lezen omdat hij nogal eigenwijs is.
Dus kom maar op
Goeiemiddag beste Gotters,
Zoals de titel al zegt...
Ik was in discussie met een vriend die per se een lcd scherm wilde. Ik zei tegen hem dat hij beter kon kiezen voor een crt aangezien hij wel veel wil gamen. Nu kwam hij op het volgende idee; een lcdtv . Hij zei dat er geen vertraging enzo was, maar volgens mij is dat er juist wel gezien het feit dat het allebei lcd is. Nu is hij helemaal opgefokt en denkt hij dat ik hem niet snap enzo, niet dat ik daar wakker van lig, maar nu wil ik hem dit gewoon laten lezen omdat hij nogal eigenwijs is.
Dus kom maar op
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 16:33 ]