Speakerbevestiging..

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Hey, voor het canton movie X 22 || setje ga ik alle vier de speakers aan de muur bevestigen, de 5e op tv en woofer in een gezellig hoekje. Nu was ik op zoek gegaan naar iets om die speakers aan de muur te bevestigen...ik kijk op mediachechpoint.de, u verder welbekend. Blijkt dat deze 38 euro / stuk kosten!!!! ik had nooit gedacht nog zoveel geld kwijt te gingen zijn aan die dingen. Iemand die betere (goedkopere) oplossingen weet? Ik weet niet of het eenvoudig is om zelf bevestigingen te maken? Of iets anders (standaard) te kopen dat erbij past?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Je kan 't een en ander zelf fabriceren, goede speaker bevestiging is gewoon niet cheap.

[ Voor 5% gewijzigd door simon op 11-08-2004 16:26 ]

|>

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoeft niet zo duur ;)
Ik gebruik zelf hele simpele Vogel's steuntjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.vogels.com/data/PP/RPMINOR50b.JPG
Weet niet meer wat ze destijds kosten maar zal iets van 10,- per 2 geweest zijn ofzo.
Op hun site (www.vogels.com) hebben ze meer steuntjes in verschillende kleuren enzo.

Verwijderd

Ik denk dat je ook nog wel succes kan hebben bij de bouwmarkt. Ga eens toeren langs een paar bouwmarkten en je bent een stuk goedkoper uit. :)

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
.Sachiel schreef op 11 augustus 2004 @ 16:36:
Hoeft niet zo duur ;)
[afbeelding]
Weet niet meer wat ze destijds kosten maar zal iets van 10,- per 2 geweest zijn ofzo.
Op hun site (www.vogels.com) hebben ze meer steuntjes in verschillende kleuren enzo.
gebruik je deze in combinatie met de canton-set? want hoe weet ik of deze daarop gaan passen? Ik zou die cantons via internet bestellen maar ik moet dan wel weten of ik die hangers erbij hoef te bestellen of niet, alleszins bedankt voor je reactie !

Verwijderd

Gamma verkoopt die vogelsteuntjes en als ik me goed herinner idd 11 euro per twee

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
.Sachiel schreef op 11 augustus 2004 @ 16:36:
Hoeft niet zo duur ;)
[afbeelding]
Ik heb ze bij de Praxis gehaald voor die prijs.....
En je hebt ook levenslange garantie bij vogels 8)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
frederick schreef op 11 augustus 2004 @ 16:38:
[...]

gebruik je deze in combinatie met de canton-set? want hoe weet ik of deze daarop gaan passen? Ik zou die cantons via internet bestellen maar ik moet dan wel weten of ik die hangers erbij hoef te bestellen of niet, alleszins bedankt voor je reactie !
Nee ik gebruik ze in combinatie met een Magnat Metric 5.1 setje. In principe zouden alle sattelietjes erop moeten passen aangezien ze vrijwel allemaal een bevestigingsmogelijkheid (leuk woord voor galgje) voor aan de muur hebben. Ik heb gewoon een schroefje/boutje combinatie gebruikt om de speakertjes aan de steun te bevestigen. Even kijken welke diameter het gaatje is, juiste schroefje/boutje halen, et voila :)
Pagina: 1