Is er een programma waar ik bv de contouren van een foto, of een eenvoudige tekening kan overtrekken/overtekenen,en alleen wat ik getekend heb opslaan. net zoiets als met een doorzichtig vel een tekening overtrekken ,maar dan op m'n PC
Ff search/google gebruiken (al doet de search beetje raar blijkbaar). Maar photoshop is wat je nodig hebt (al is dit een redelijk duur pakket voor wat jij ermee wil doen). Maar daar kan je met layers werken en dus zelf kiezen welke layer je wil opslaan.
je kunt met een viltstift op je scherm tekenen en vervolgens met je pijltje de lijnen volgen
Ieder willekeurig grafisch programma kan dat ... zoals Photoshop, Illustrator etc. etc.

Inscannen en dan met photoshop of paintshop pro en dan kiezen voor de trace contour (zo heet het iig in PSP, nog geen ps op deze bak staan).
Als je met verschillende lagen gebruikt kun je heel eenvoudig jouw stuk eruit halen en opslaan.
Als je met verschillende lagen gebruikt kun je heel eenvoudig jouw stuk eruit halen en opslaan.
Euh, automatisch laten natekenen over werkelijk zelf overtrekken? Als je van een schets of foto een strakke tekening wilt maken met strakke vormen zou ik voor illustrator gaan, is er ideaal voor. Je gooit je foto in een laag, en gaat in een laag erboven je tekening maken. Ben toevallig net met zo'n tekening bezig
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Oe ja, en dan in Maya importeren en een 3D-model van maken........ oe ik sla door
Euh. Wat the fuck heeft dat er nu mee te maken 
* DarkX mist enige relevantie
* DarkX mist enige relevantie
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Layers dus. Kan met elk zichzelf respecterend teken- of fotobewerk programma 
Dit zou beter in Webdesign & Graphics passen, maar dit lijkt me iets dat goed is uit te zoeken met de help van elk genoemd programma, ik sluit dus ipv te verplaatsen. Open evt daar een nieuw topic met vervolgvragen (check natuurlijk wel eerst de sticky topics aldaar
), al lijkt me dat niet nodig 
En het kan inderdaad ook automatisch worden gedaan, ook daar zijn vele trace programma's voor.
Dit zou beter in Webdesign & Graphics passen, maar dit lijkt me iets dat goed is uit te zoeken met de help van elk genoemd programma, ik sluit dus ipv te verplaatsen. Open evt daar een nieuw topic met vervolgvragen (check natuurlijk wel eerst de sticky topics aldaar
En het kan inderdaad ook automatisch worden gedaan, ook daar zijn vele trace programma's voor.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.