Ik krijg het niet voor elkaar...
Wij hebben een webwinkel en de data komt binnen in een spreadsheet.
Nu hebben wij een "faktuur template" die zijn data uit het spreadsheet haalt. mergefield)
Tot zover niets nieuws onder de zon...
Maar in het aangeleverde spreadsheet staat alleen de totale eindprijs.
Dus geen 19% BTW (met bijbehorend bedrag) en geen excl. BTW prijs.
Nu wil ik weten of het mogelijk is om, nadat de data geimporteerd is in het Word document, er nog een extra bewerking op los te laten zodat de faktuur (aan de hand van het eindbedrag) automagisch de BTW en de excl. BTW prijs berekent.
Ik ben bezig geweest met de vergelijkingseditor (invoegen=>object etc etc) om op deze manier mijn "probleempje" op te lossen.
Maar helaas, of het werkt niet of ik doe iets fout (in al mijn bescheidenheid waarschijnlijk het laatste
) want hij importeert netjes de prijs uit het spreadsheet maar past de berekening niet toe.
BTW= <<bedrag>> / 1.19
Bedrag ex BTW = <<bedrag>> - (<<bedrag>> / 1.19)
Dit lijkt mij de manier van werken maar het werkt niet dus is het blijkbaar dús niet de manier van werken.
Waar o waar ga ik de mist in...?
Wij hebben een webwinkel en de data komt binnen in een spreadsheet.
Nu hebben wij een "faktuur template" die zijn data uit het spreadsheet haalt. mergefield)
Tot zover niets nieuws onder de zon...
Maar in het aangeleverde spreadsheet staat alleen de totale eindprijs.
Dus geen 19% BTW (met bijbehorend bedrag) en geen excl. BTW prijs.
Nu wil ik weten of het mogelijk is om, nadat de data geimporteerd is in het Word document, er nog een extra bewerking op los te laten zodat de faktuur (aan de hand van het eindbedrag) automagisch de BTW en de excl. BTW prijs berekent.
Ik ben bezig geweest met de vergelijkingseditor (invoegen=>object etc etc) om op deze manier mijn "probleempje" op te lossen.
Maar helaas, of het werkt niet of ik doe iets fout (in al mijn bescheidenheid waarschijnlijk het laatste
BTW= <<bedrag>> / 1.19
Bedrag ex BTW = <<bedrag>> - (<<bedrag>> / 1.19)
Dit lijkt mij de manier van werken maar het werkt niet dus is het blijkbaar dús niet de manier van werken.
Waar o waar ga ik de mist in...?
[ Voor 5% gewijzigd door AKA_ACE op 11-08-2004 15:33 ]
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...