Ik moet een heleboel bestanden in verscheidene mappen hernoemen en om dit nou handmatig te moeten doen is niet zo fijn, helemaal niet in dit warme weer 
Anyway, ik weet dus dat dit met een batch bestand moet lukken omdat ik al meerdere topics op GoT hierover heb gelezen. Ja, search is down dus ik heb niet veel aan die 'onvindbare' topics
Anyway, de bestanden hebben allemaal verschillende namen maar moeten gehernoemd worden naar één bepaald formaat van de naam.
Huidige namen moeten hernoemd worden naar dit formaat:
YYYY-MM-DD-###.jpg
(vb: 2004-08-12-001.jpg)
Hierbij is ### een getal dat oplopend is per foto en begint bij 001.
Die datum voer ik zelf in, in het batch bestand aangezien niet elke afbeelding dezelfde datum moet. (verschillend per map waar de foto's instaan)
Zou iemand mij kunnen vertellen met welke code ik dat batch bestand moet vervuilen?
Ik heb zelf helaas geen verstand van dit soort programmeren dus vraag ik om jullie hulp.
* NitroX infinity kijkt liev
Anyway, ik weet dus dat dit met een batch bestand moet lukken omdat ik al meerdere topics op GoT hierover heb gelezen. Ja, search is down dus ik heb niet veel aan die 'onvindbare' topics
Anyway, de bestanden hebben allemaal verschillende namen maar moeten gehernoemd worden naar één bepaald formaat van de naam.
Huidige namen moeten hernoemd worden naar dit formaat:
YYYY-MM-DD-###.jpg
(vb: 2004-08-12-001.jpg)
Hierbij is ### een getal dat oplopend is per foto en begint bij 001.
Die datum voer ik zelf in, in het batch bestand aangezien niet elke afbeelding dezelfde datum moet. (verschillend per map waar de foto's instaan)
Zou iemand mij kunnen vertellen met welke code ik dat batch bestand moet vervuilen?
Ik heb zelf helaas geen verstand van dit soort programmeren dus vraag ik om jullie hulp.
* NitroX infinity kijkt liev
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry