Toon posts:

[frontpage 2003] kan niet publishen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik m'n website met frontpage probeer te publishen, naar m,n account welke de frontpage server extensies ondersteunt, krijg ik steeds de melding: ’Kan http://www.blabla.nl niet openen blabla lang verhaal..’’

Serverfout: Voor toegang tot HTTP servers is een 32 bit TCP/IP netwerksysteem vereist. Er is geen 32 bit TCP/IP netwerksysteem geinstalleerd of het is niet juist geconfigureerd. (onzin)

Mogelijke oorzaken:

1. frontpage server extensies zijn niet geïnstalleerd op de webserver (dit lijkt me wel)

2,3,4 gaan nergens over

Hoster, Alphamega, wenst niet op dit soort dingen in te gaan.
Volgens m'n controlepanel staan de extensies aan.

Verwijderd

Topicstarter
Screenie van de foutmelding trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://www.chil.nl/images/web/foutmelding1.gif

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Moet je hem niet via een FTP-server benaderen?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Nee, waarom? Dat werkt wel, maar die extensies werken alleen als je ze met Frontpage upload geloof ik.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Onze server kun je alleen via de FTP-server uploaden. Ik kan onmogelijk via www.vulmaarwatin.nl iets uploaden, wel dmv. ftp://ftp.vulmaarwatin.nl

Maar goed, jij weet het en als je het niet wilt proberen.... :)

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat wel geprobeerd en het uploaden kan via ftp, maar goed heb ik al aangegeven.

Het zou op deze manier moeten kunnen en dat is m'n vraag, hoe in vredesnaam :)

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48
en als je die pages gewoon via ftp naar je webserver pleurt werkt het dan niet ???
en waarom wil je webhoster daar niet op in gaan asl dat waar is zouw ik maar gouw een andere hoster zoeken of heb je een deticated server ???
want het is hun verantwoording als je een account op hun servers werkt dat het allemaal werkt.
en wat als je ze eens uitzet en dan opnieuw installeerd ????

PS:waarom gebruiken er nog steeds mensen frontpage en extensions ik haat die dingen.
frontpage kan geen fatsoenelijke html bouwen en die extensions die zijn groten deels IE only :S:S
waar is de tijd dat je je html paginas nog in notepad maakte

[ Voor 6% gewijzigd door lordgandalf op 13-08-2004 00:10 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

lordgandalf schreef op 13 augustus 2004 @ 00:09:
PS:waarom gebruiken er nog steeds mensen frontpage en extensions ik haat die dingen.
frontpage kan geen fatsoenelijke html bouwen en die extensions die zijn groten deels IE only
waar is de tijd dat je je html paginas nog in notepad maakte
Geen idee, ik gebruik i.i.g. Frontpage en dat gaat prima en probleemloos. Niet iedereen heeft de gave om HTML te kunnen leren moet je maar denken.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 13 augustus 2004 @ 00:15:
[...]

Geen idee, ik gebruik i.i.g. Frontpage en dat gaat prima en probleemloos. Niet iedereen heeft de gave om HTML te kunnen leren moet je maar denken.
Precies, ik heb helemaal geen tijd om mezelf in html te verdiepen, het is gewoon stoer om Frontpage af te zeiken lijkt het wel. :O

Hoster heeft de extensions opnieuw aangezet voor me, maar mocht niet baten. Volgens mij maak ik ergens gewoon een hele simpele stomme vaut.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik blijf het vreemd vinden dat jij via een www verbinding kunt krijgen met de server van je hostingprovider om je bestanden te uploaden.

ARME AOW’er

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
GuardianAngel schreef op 13 augustus 2004 @ 12:03:
Ik blijf het vreemd vinden dat jij via een www verbinding kunt krijgen met de server van je hostingprovider om je bestanden te uploaden.
Dan noemen ze 'frontpage extensions', zoals al eerder gemeld in dit topic. Lees er maar wat meer over.

En dat Frontpage brakke code bouwt heeft hier niets mee te maken, Frontpage Extensions is o.a. een bestands-overdracht protocol.. en ja, over poort 80. Zit niet alleen in Frontpage, ook in Visual Studio, volgens mij ook Dreamweaver, etc.

Het is natuurlijk niet vreemd dat ze niet ingaan op de exacte configuratie van je client.. Ze kunnen je wel wat helpen, maar zullen er niet te veel op ingaan.. En daar is de prijs ook naar waarschijnlijk.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
axis schreef op 13 augustus 2004 @ 12:09:
[...]

Dan noemen ze 'frontpage extensions', zoals al eerder gemeld in dit topic. Lees er maar wat meer over.

En dat Frontpage brakke code bouwt heeft hier niets mee te maken, Frontpage Extensions is o.a. een bestands-overdracht protocol.. en ja, over poort 80. Zit niet alleen in Frontpage, ook in Visual Studio, volgens mij ook Dreamweaver, etc.

Het is natuurlijk niet vreemd dat ze niet ingaan op de exacte configuratie van je client.. Ze kunnen je wel wat helpen, maar zullen er niet te veel op ingaan.. En daar is de prijs ook naar waarschijnlijk.
Nou, hoster is Alphamega, hoor er verder alleen goede verhalen over. Heb ze al een mail met de foutmelding gestuurd maar nog geen feedback gehad. Zal er nog is eentje achteraan sturen.

Er valt weinig te configureren, kan alleen maar de externe site invullen en dan gaan connecten, ik kom dus niet eens aan bij het gedeelte alwaar ik m'n pass in moet vullen enzo.

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Nou ja, ik heb geen goed woord over voor die toko.. Maar dat is offtopic..

Heb je een firewall draaien?

Lees dit:
http://support.microsoft....-us;265032&Product=fp2000

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een firewall, Outpost Pro draaien ja, maar die had ik al uitgezet probleem doet zich nog steeds voor helaas.
Pagina: 1