VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Die zijn er wel hoor. Dan heb je niet goed gezocht. Je hebt ze ook van Logitech. De microsoft natural heb je met en zonder draad.
Tadaa pricewatch: Microsoft Natural MultiMedia Keyboard (PS/2)
Tadaa pricewatch: Microsoft Natural MultiMedia Keyboard (PS/2)
[ Voor 17% gewijzigd door wisselwerking op 11-08-2004 14:14 ]
mja, vroeger kon je ze veel meer krijgen... en ook simpel zonder die rare multimediafratsen (wat ik dus graag wil omdat het anders wel erg duur is
)... ik vraag me af waarom eigenlijk, is er iets mis met gevormde keyboards
Zucmantaks, nu 💰 !
Het Microsoft Natural Elite is zonder die multimedia fratsen, maar heeft wel andere pijltjestoetsen. Dat laatste is best irritant als je wat grote vingers hebt en als je normale cursor toetsen gewend bent, anders is het wel ok. (ik werk er al een poosje mee)
Er zijn wel oudere Microsoft Natural keyboards, deze zoek jij waarschijnlijk. Dat is deze. Die kan je helaas alleen nog krijgen via vraag & aanbod, deze zijn niet meer te koop.
Waarom ze niet meer te koop zijn? Microsoft heeft inmiddels al een nieuwe serie met trendy multimedia toetsen en andere leuke fratsen. Erg veel ergonomische toetsenborden van andere merken zijn er helaas ook niet. Logitech heeft wel een ergonomisch draadloos toetsenbord, maar deze komt in een draadloze set (+muis).
Er zijn wel oudere Microsoft Natural keyboards, deze zoek jij waarschijnlijk. Dat is deze. Die kan je helaas alleen nog krijgen via vraag & aanbod, deze zijn niet meer te koop.
Waarom ze niet meer te koop zijn? Microsoft heeft inmiddels al een nieuwe serie met trendy multimedia toetsen en andere leuke fratsen. Erg veel ergonomische toetsenborden van andere merken zijn er helaas ook niet. Logitech heeft wel een ergonomisch draadloos toetsenbord, maar deze komt in een draadloze set (+muis).
[ Voor 32% gewijzigd door Laurent op 11-08-2004 14:57 ]
die elite wil ik, die smalle cursortoetsen had ik toch al 
ik heb nu een keyboard gekocht van logitech met laptoptoetsen, maar ik weet niet of ik dit nu wel zo lekker vind
ik heb nu een keyboard gekocht van logitech met laptoptoetsen, maar ik weet niet of ik dit nu wel zo lekker vind
Zucmantaks, nu 💰 !