Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11 14:56
Mijn telefoon is door een te late betaling afgesloten maar adsl werkt nog. zou dit altijd mogelijk zijn of wordt dat ook na een tijd afgesloten?
adsl is niet via kpn.

als adsl zou blijven wil ik mijn telefoon lijn niet eens :P

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 16:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het is (of zou moeten zijn) algemeen bekend dat je ADSL zonder telefoonaansluiting kunt hebben. Dan wordt je echter iets van 9 euro / maand in rekening gebracht.
Ik neem dus aan dat als je je nu stil houdt en KPN het na tig aanmaningen en incassobureau's zat is en je ook echt afsluit je die 9 euro op de rekening van je ADSL terugvindt. Anders, als je nu je telefoon opzegt komt het er direkt op.

Dus ja: ADSL zonder telefoonlijn is mogelijk.

Signatures zijn voor boomers.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

JA, wat overigens niet mogelijk is helaas is om een ADSL aan te vragen zonder telefoon lijn. Die 9 euro per maand voor de infrastructuur werkt alleen als je al een lijn hebt. Die kun je dan af laten sluiten.

Heb je geen bestaande lijn dan kunnen ze spontaan de draadjes niet vinden en moet je eerst een jaar een telefoon aansluiting nemen.

Nou kost een bel budget 9,33 en een telefoonloze lijn 9 euri dus het scheelt nix maar toch.

IP Rocks

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 10:08

ralpje

Deugpopje

Ik zou voor een bel budget gaan in dat geval. Op het moment dat je de spraaklijn opzegt is je lijn in de systemen van KPN ook niet meer terug te vinden (want: geen nummer meer) dus in geval van storingen o.i.d. heb je een probleem.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Nu ik dit topic zo lees vraag ik me af wat de snelste manier is om mn telefoon op te zeggen. Ik heb adsl via kpn icm planet internet maar wil eigenlijk wel van mn telefoonlijn af. Iemand enig idee ?

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 13:31
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:26:
Nu ik dit topic zo lees vraag ik me af wat de snelste manier is om mn telefoon op te zeggen. Ik heb adsl via kpn icm planet internet maar wil eigenlijk wel van mn telefoonlijn af. Iemand enig idee ?
Waarom zou je dat willen dan ?? Als ik het topic lees zit er een prijsverschil van 0,33 euro tussen wel / geen spraakmogelijkheden op je lijn. Op jaarbasis een besparing van 3,96 euro :?

If you don't succeed at first, redefine succes.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 16:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:26:
Misschien KPN bellen en zeggen dat je van je telefoonlijn af wil? Ik zou wel even terloops zeggen dat je niet wil dat de ADSL verbinding gesloopt wordt.

Maar zoals eerder gezegd is: waarom zou je de lijn opzeggen als het voordeel misschien 0,67 euro per maand is? (belbudget kost € 9,67) Anderen hebben weer een voordeeltje erdoor omdat naar een vast nummer bellen goedkoper is dan naar mobiel.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Ik heb ondertussen mn belbasis omgezet in belbudget. Problem solved dus :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat komt omdat je ADSL lijn zit zeg maar als ware. Ik heb nu precies het zelfde ik ben bezig met verhuizing en me telefoon is aan aangesloten op nieuwe punt maar ADSL werkt nog op oude punt. (ik heb TweakDSL btw) deze dingen staan los van elkaar. Vandaar dat het nog bij jou werkt.
Pagina: 1