Hulp bij zoeken 7 inch tft

Pagina: 1
Acties:

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:21
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 7 inch tft scherm (of vergelijkbare maat). Deze moet aan mijn receiver hangen en composite bronnen weer kunnen geven (of liever s-video) liefst in breedbeeld verhoudingen. Bestaan deze schermen voor een scherpe prijs? Heeft iemand een dergelijk scherm in gebruik? Moet ik nog een bepaalde resolutie voor tv beelden hebben? Moet ik nog op andere dingen letten? Waar kan ik zoiets kopen?

Ik wil het scherm gaan gebruiken om opnamen in te stellen voor sat ontvanger, teletekst te kijken, dvd speler bediening (voor audio dvd's af te spelen bv) en mijn receiver in te stellen zodat ik mijn projector daar niet elke keer voor aan hoef te zetten. (teletekst wordt door de sat ontvanger geregeld, scherm hoeft hier niets voor te doen, het moet alleen een weergever zijn)

PS ik heb de "algemene FAQ inzake topicstarts" en "* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *" doorgelezen en hoop het e.e.a. zo goed gedaan te hebben, dit is mijn eerste topic-start

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij stond in [rml][ CM] PC in je Auto. Info en How-to's.[/rml] wel een link waar je die dingen kon kopen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?