Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

6230 besteld bij orange nog niet binnen:S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb 9 dagen geleden mijn nokia 6230 online besteld bij orange (orange free 30 abbo)

en ze zijden tegen mij dat ik de mobiel binnen 10 dagen binnen had er zou een koerier bellen voor een afspraak, maar die heeft nog steeds niet gebeld. ik net naar orange bellen, zeggen ze dat die koerier vast nog wel beld:S maar het is al 9 dagen geleden dus dat vind ik al vreem, dan zou ik hem morgen moeten hebben, maar die koerier belt maar niet:(
en ik heb die telefoon zo snel mogelijk nodig!

heeft iemand enig idee hoe lang het duurt bij orange voordat ik die telefoon binnen heb?

Alvast bedankt!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59
Wij kunnen toch ook niet weten wanneer die telefoon binnenkomt als orange het ook niet weet. :?

Ik zou gewoon nog een dag wachten en dan heb je hem vast wel. Zoniet bel je maandag toch weer.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

9 dagen is nog altijd korter dan 10 dagen, dus ik zou eerst inderdaad maar even wachten!

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
het duurt gewoon een beetje lang, en ik heb die telefoon nodig, msischien is er iemand die ook wel eens wat heeft besteld bij orange

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Als je via de webshop hebt besteld duurt het zoiezo 10 dagen langer. (ong.)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb hem gehaald bij de belcompany met telfort, had hem binnen 30 minuten in m`n handen, mischien volgende keer maar geen webshop nemen als je hem nu nodig hebt?

Suc6 met wachten....

Verwijderd

10 werkdagen..?

Verwijderd

Waar MAAK je je druk om. Die koerier die belt als ie twee klanten van je vandaan is of je thuis bent. als ie morgen tegen de avond belt is hij nog altijd op tijd. Als je zo hard een telefoon nodig hebt moet je óf eerder bestellen óf een leentoestel regelen (BelCompany en Vodafone hebben die dingen in hun shops, Orange (nog) niet dacht ik.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:41:
óf een leentoestel regelen (BelCompany en Vodafone hebben die dingen in hun shops, Orange (nog) niet dacht ik.)
Je krijgt, neem ik aan, niet zomaar een leentoestel mee, alleen als je al klant bent met een defect toestel. Dat heeft Orange ook.

Verwijderd

Uhhh.... Volgens [rml]the begin in "Nokia 6230 [ Deel 10 !!!]"[/rml] heb je 'm net besteld?!

• MelvinvdC
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:47
Kom op, je hebt vast toch wel een vriend/broer/zus/kennis ofzo die nog ergens een reserve toestel heeft liggen die je tijdelijk kan lenen? En ja, ze zeggen wel 10 dagen maar dat kunnen er net zo goed meer worden, mijn Nokia 6510 zou 1,5 jaar geleden ook binnen 10 werkdagen bezorgd worden maar dat werden er uiteindelijk ook 12...
Pagina: 1