There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
De Sitecom CN-019Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:01:
Welke hub heb je precies. Want als ik op de sitecom site kijk zie ik heel veel usb hubs.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Verwijderd
A: Een USB 1.1 hub heeft geen drivers nodig. Deze worden automatisch herkent en geinstalleerd door windows als een 'standaard' of 'generic' hub.
Het driver bestand dat door windows wordt gebruikt is usbhub.sys
Misschien in apparaatbeheer de USB zooi verwijderen en opnieuw installeren?
Stom antwoord heVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 16:10:
Q: Waar kan ik drivers vinden voor mij USB hub?
A: Een USB 1.1 hub heeft geen drivers nodig. Deze worden automatisch herkent en geinstalleerd door windows als een 'standaard' of 'generic' hub.
Het driver bestand dat door windows wordt gebruikt is usbhub.sys
?
Al gedaan geen succes.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 16:10:
Misschien in apparaatbeheer de USB zooi verwijderen en opnieuw installeren?
Bij de hardware-eigenschappen kan je opvragen wat het stroomverbruik is.
Als dat het geval is, dan is een extern gevoedde hub een oplossing.
Senile! Senile Oekaki
aangezien het een powered hub is, zou het sterk zijn dat stroom het probleem zou zijn. Drivers zou natuurlijk kunnen, maar meestal werkt het dan niet of wel en niet heel eventjes...
heb btw ook een KT4ultra, en er is een tijd geweest dat je de VIA USB2.0 patch moest installeren voor een foutloze werking... misschien dus eens op zoek gaan op de site van MSI?
Bij sommige hubs is een kabel van een meter al teveel.
Senile! Senile Oekaki
Altijd een mogelijkheid.The_Stickie schreef op 11 augustus 2004 @ 16:15:
missch is het hubje kapot?
Het is een powered hub, maar ik zie nergens vermeld staan dat hij de power supply heeft aangesloten.aangezien het een powered hub is, zou het sterk zijn dat stroom het probleem zou zijn.
Dat lijkt mij ook.Drivers zou natuurlijk kunnen, maar meestal werkt het dan niet of wel en niet heel eventjes...
Niet geschoten is altijd mis.heb btw ook een KT4ultra, en er is een tijd geweest dat je de VIA USB2.0 patch moest installeren voor een foutloze werking... misschien dus eens op zoek gaan op de site van MSI?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
hij probeert je ook alleen maar te helpen hoor... Dat ze het daar over usb 1.1 hebben en dat jij 2.0 hebt, heeft hij even over het hoofd gezien, maar om dan te gaan kotsen...
Je kan even nieuwe drivers voor je moederbord proberen zodat je usb-controller over de nieuwste drivers beschikt.
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Deze vraag en antwoord stond bij Sitecom op de site. Bp had de tijd genomen om even de FAQ van Sitecom door te nemen. Mijn reactie was cynisch bedoeld.Andre-85 schreef op 11 augustus 2004 @ 16:26:
[...]
offtopic:![]()
hij probeert je ook alleen maar te helpen hoor... Dat ze het daar over usb 1.1 hebben en dat jij 2.0 hebt, heeft hij even over het hoofd gezien, maar om dan te gaan kotsen...
Verder de hub is powered zo dat moet niet het probleem zijn.
Kabel tussen hub en pc is de kabel die er standaard bij zit. Is dus onwaarschijnlijk dat hij te lang is.
Dat van die usb patch wist ik niet eens kijken bij MSI. Ik heb de laatste VIA 4 in 1 drivers maar ik weet niet of de usb driver er ook bij zitten.
Verwijderd
Heb je de hub al op een ander systeem getest?The_Stickie schreef op 11 augustus 2004 @ 16:15:
missch is het hubje kapot?
Het ziet er na uit dat hij het nu wel doet.
Iedereen bedankt voor de goede raadgevingen.
(De hub is al een nieuwe. Ik dacht eerst dat die kapot was heb hem terug gebracht en een nieuwe gekregen)