[Divx/dvd-player] Medion MD7457 (Aldi sept 2004)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.868 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de medion dvd speler, maar als ik er een dvd in stop, dan gaat hij naar 20 minuutjes tot ongeveer een half uur schokken met geluid.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar kon hierover niks vinden in dit topic (kan natuurlijk zijn dat ik er overheen gelezen heb).
Weet iemand wat de reden hiervoor kan zijn??
Heb het al geprobeerd met 2 verschillende dvd's en beide vertonen schokkend geluid (dvd's waren matrix 1 en matrix 2 en beide waren op dvd+ gebrand)
Met gewonen video cd's schokt het geluid niet en is alles perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:09:
Ik heb ook de medion dvd speler, maar als ik er een dvd in stop, dan gaat hij naar 20 minuutjes tot ongeveer een half uur schokken met geluid.
Dan wordt hij te warm. probeer het eens met de kap eraf.

Dat deed hij bij mij ook met dvd, maar niet met divx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitano schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:08:
[...]
> dvd schokken na x minuten

Dan wordt hij te warm. probeer het eens met de kap eraf.

Dat deed hij bij mij ook met dvd, maar niet met divx.
ok, klinkt als een aannemelijke oplossing.

Ik volg deze top al een tijdje, maar toch blijft dit probleem terugkomen bij heel veel mensen. Het is dus best een groot probleem. heb het zelf ook heb ik laatst ontdekt (ik kijk niet zo veel dvd's, vooral divxjes ) Ik zal eens kijken of het helpt :*) !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik had er twee gekocht; eentje had dit probleem wel, de andere niet. In dezelfde situatie / plaats.

Kortom: Hij is wel degelijk stuk, dus verbreek je garantie niet door hem open te maken. Gewoon terruggaan naar de Aldi ermee, geld terugvragen en een nieuwe kopen ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een plek waar ik een backup kan vinden van de ORIGINELE firmware die ik nu heb in mijn aldi medion 7457 speler? Ik wil een gemodde firmware flashen maar WEL weer terugkunnen.
En bezit deze speler een MT1389GE of een MT1389DE chip? Hoe kan ik daar achter komen?
Bij voorbaat dank!

Version 05.00.02.06
SUB-VER 4D.00.01.02
8032 05.00.02.06
Servo 02.06.00.00
RISC 05.00.02.06
DSP 03.03.00.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:51:
Weet iemand een plek waar ik een backup kan vinden van de ORIGINELE firmware die ik nu heb in mijn aldi medion 7457 speler? Ik wil een gemodde firmware flashen maar WEL weer terugkunnen.
En bezit deze speler een MT1389GE of een MT1389DE chip? Hoe kan ik daar achter komen?
Bij voorbaat dank!

Version 05.00.02.06
SUB-VER 4D.00.01.02
8032 05.00.02.06
Servo 02.06.00.00
RISC 05.00.02.06
DSP 03.03.00.36
Als je kijkt op http://users.pandora.be/neobahamuth/medion/en/firmware.htm zie je dat de firmware die jij nu hebt de 'official MEDION firmware v2.06 2nd release' is.

Ik gok dat je een MT1389DE hebt (gezien je Version, de meeste GE's hebben 05.00.02.04 als originele firmware). Als je hem dit jaar hebt gekocht, zal het zeker een DE zijn. :)

En over die firmware van Mtz: Wat zijn nou precies de voordelen van de V5 boven de Packard Bell modded firmware? Alleen een ander fontje of ook een verbetering van de limits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Mensen, een vraagje. Moelijk zoeken namelijk zoveel pages (en vage beschrijving).

Als ik avi's afspeel dan krijg ik ze niet vol beeld op mijn tv. Ik mis wat randjes links en rechts. Ik heb voorzover ik weet elke setting wel geprobeerd in het set-up menu. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn tv? Ik heb maar 1 tv in huis om het te testen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Is het nite gewoon een breedbeeld film op een normale tv en dan het beeld vergroot zodat de boven en onderkant past, waardoor de zijkanten wegvallen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:58
Biposto schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:20:
Mensen, een vraagje. Moelijk zoeken namelijk zoveel pages (en vage beschrijving).

Als ik avi's afspeel dan krijg ik ze niet vol beeld op mijn tv. Ik mis wat randjes links en rechts. Ik heb voorzover ik weet elke setting wel geprobeerd in het set-up menu. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn tv? Ik heb maar 1 tv in huis om het te testen.
Ik heb het eigenlijk met elk filmpje, MPG of AVI maakt niet uit, denk dat het een hardwarematig foutje is van de DVD speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiHiDa schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:54:
[...]

Als je kijkt op http://users.pandora.be/neobahamuth/medion/en/firmware.htm zie je dat de firmware die jij nu hebt de 'official MEDION firmware v2.06 2nd release' is.

Ik gok dat je een MT1389DE hebt (gezien je Version, de meeste GE's hebben 05.00.02.04 als originele firmware). Als je hem dit jaar hebt gekocht, zal het zeker een DE zijn. :)

En over die firmware van Mtz: Wat zijn nou precies de voordelen van de V5 boven de Packard Bell modded firmware? Alleen een ander fontje of ook een verbetering van de limits?
Ik heb hem inderdaad dit jaar gekocht...overigens had ik al op die pagina gekeken en kan ik NIET constateren dat ik inderdaad die bewuste versie met DIE specifieke SUB-VER heb. Mttinfo.exe geeft een geheel andere SUB VER aan van die firmware op die pagina en dat kan dus geen kopie van mijn originele firmware zijn. Mijn vraag blijft dus overeind: waar vind ik WEL een exacte kopie van mijn firmware?

De gegevens van mijn firmware nogmaals:

Version 05.00.02.06
SUB-VER 4D.00.01.02
8032 05.00.02.06
Servo 02.06.00.00
RISC 05.00.02.06
DSP 03.03.00.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik heb overigens V5 er op gezet. Het werkt best goed. Alleen ben je de NLse menu's kwijt jammer genoeg. Niet zo erg voor mij, maar mijn dochter is nog niet helemaal bekend met het Engels. En laat ik dat ding nou net voor haar gekocht hebben.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar maar Waar:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/francesco/DSC03932.JPG
Dit is op mijn medion.
Ik denk dat ik de subtitles zelf in kan stellen. Hoe groot welke kleur.
Deze is geel en lekker groot net als op tv.
Meer info volgt. Nog even wat uitzoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:18:
Raar maar Waar:

[afbeelding]
Dit is op mijn medion.
Ik denk dat ik de subtitles zelf in kan stellen. Hoe groot welke kleur.
Deze is geel en lekker groot net als op tv.
Meer info volgt. Nog even wat uitzoeken.
Is het niet gewoon zo dat je die subtitels grootte aan kan passen in het progje waar je ze me maakt, iig met substation oid kan dat wel. Ik kon nix vinden volgens mij over het instellen van subtitels.

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Wow, ik heb net die V2 erop gezet en het werkt prima, nu nog een oplossing voor die wegvallende laatste regel.... any news?

• SiHiDa
Rudy_V schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:58:
Wow, ik heb net die V2 erop gezet en het werkt prima, nu nog een oplossing voor die wegvallende laatste regel.... any news?
v2? v5 is al uit!

En kan iemand nou eens antwoorden op mijn vraag wat er nou verbeterd is in de firmware van Mtz ten opzichte van de Packard Bell modded firmware. Alleen een nieuw fontje? Of is de tekenslimiet ook opgeschroeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:22

MadEgg

Tux is lievvv

Hmm, ik heb hier een divx3-film, Carlito's Way om precies te zijn, en die wil op de Medion geen geluid afspelen. Ik heb met gspot even gekeken wat de codec was maar die is vrij standaard voor zover ik weet: 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3

Iemand een idee hoe dit kan?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
nee de tekenlimiet zoals je dat noemt is niet verminderd. Mtz bemoeit zich alleen met het uiterlijk zoas OSD fonts en ondertiteling van Mediatek 1389 gebasseerde spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Ongeloofelijk versie 6 is uit!

http://www.div.xro.us/com...eblinks/catid,2/Itemid,4/

eh... sorry... ik was aan het slapen.... (hoe zet is een streep door bovenstaande tekst?)

[ Voor 34% gewijzigd door joey6666 op 02-12-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou die maar nie over de medion gooien :P
kan je new kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het nou met de ondertieteling?
ik snap er niet veel meer van. wat ik allemaal al heb gehad :
de normale erg kleine ondertieteling wit.
grote gele ondertieteling (tot wel 4 regels) zie pic hierboven
iets kleinere gele regels met een groene gloed.
hier heb ik andere mensen ook al over gehoord zie forum
op de website van deze dvd speler.

iemand opheldering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Misschien dat Medion nu een keertje zelf met iets leuks kan komen... stelletje slome bradwurst-eters daar ;)

Is die petitie nu al eens verzonden zodat ze WETEN dat er betere firmware moet komen voor de MD7457?!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Robinter79 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:59:
Misschien dat Medion nu een keertje zelf met iets leuks kan komen... stelletje slome bradwurst-eters daar ;)

Is die petitie nu al eens verzonden zodat ze WETEN dat er betere firmware moet komen voor de MD7457?!?!!
Met slechts een miezerige 467 'handtekeningen' ben ik op dit moment nog niet van plan om deze aan Medion door te sturen. petitie: md7457petition.tech.nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Iemand had in dit topic toch al is een mailtje gepost dat er geen updates van Medion zelf komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Sir_Killalot schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:07:
Iemand had in dit topic toch al is een mailtje gepost dat er geen updates van Medion zelf komen? :)
®Otto schreef op donderdag 23 september 2004 @ 22:02:
Beste heer xxxx,

Helaas, bij onze standalone DVD spelers leveren/hebben wij geen firmware update.
Die zal er hoogstwaarschijnlijk in de toekomst ook niet komen.
Ik heb eindelijk eens V5 van Mtz firmware geprobeerd. Fontje is idd leuk, imho beter dan fontje uit officiële firmware. Helaasch blijkt er aan de limiet idd niets veranderd te zijn...

Ik wil eik nu wel eens goede subtitles support hebben. Aangezien Medion zeer terughoudend is met firmware updates en Mtz alleen maar subtitles en backgrounds kan veranderen, ben ik bang dat ik op zoek moet gaan naar een andere speler. Ik heb de Pioneer DV-575 op het oog. Maar de Philips DVP 720SA vind ik ook best. :P Mocht iemand één van deze spelers te koop hebben, dan kan hij zich melden. ;)

Of weet iemand nog een goede andere speler? Mijn vereisten:
Goede subtitles support: Ik wil dus niet handmatig moeten centeren of dat tags in srt-bestanden niet goed weergegeven worden. Ook moet de tekenslimiet vrij groot zijn (40 of meer tekens per regel).
Redelijke XviD support: Moet iig QPel ondersteunen en Max consecutive BVOPs van 2/3. (Zelfde XviD support als de MD7457 dus, die is vrij goed.)
Prijs moet natuurlijk ook redelijk zijn. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SiHiDa op 27-11-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Hoezo kan MTZ niets aan de subtitel grote veranderen dan? :S

ik heb hoop dat er ooit over een paar maandjes wél een goede firmwareupdate komt :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:23:
Hoezo kan MTZ niets aan de subtitel grote veranderen dan? :S

ik heb hoop dat er ooit over een paar maandjes wél een goede firmwareupdate komt :D :P
omdat Mtz niet de bron code van de firmware heeft
zo was het toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:56:
[...]

omdat Mtz niet de bron code van de firmware heeft
zo was het toch ?
Ik denk (weet eik wel zeker) dat die 60-tekenslimiet niets te maken heeft met het font dat gebruikt wordt, maar gewoon met de manier waarop subtitles gelezen worden. Mtz kan zonder firmware source alleen maar fontjes ed veranderen, dus zeer ws blijft die 60-tekenslimiet erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met behulp van de workaround op http://www.md7457.tech.nu de ondertiteling werkend gekregen.Nu doet zich bij mij het rare fenomeen voor dat als ik de film verder spoel de ondertiteling wegvalt,of hij bevriest.Ook met de gemode firmware heb ik soms dat de ondertiteling bevriest.Iemand anders dit ook al eens gehad of enig idee wat hieraan te doen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Ik heb een site ontdekt waar wel degelijk echte software ontwikkelingen plaatsvinden op basis van de Packard Bell firmware!!!

Het gaat om de TECNILOG TR 100 DIVX (Alle gebasseerde aangepaste firmware zijn op basis van de laatste Packard Bell DivX100 firmware, gezien typenummer hardwarematige inhoudelijk hetzelfde)

Dit is het forum: http://www.aneantis-proje...m/?f=tecnilog&a=theme&t=7

Met name ene SirArthur (ik vermoed een Engelsman die in Portugal leeft) en Mathador
houden zich software hacking bezig.

Die lui zijn al aardig bezig:
zie http://www.aneantis-proje...essage&t=7&m=115&start=50

So here's the release notes for this version, wich I called 1.03PT:

V1.03PT ---------- 31/10/2004

-REMOVED ON THIS VERSION: German language
-ADDED ON THIS VERSION: Portuguese language
-Removed YUV

V1.02 ---------- 28/10/2004

-DivX subtitles now support up to 65 characters/line

V1.0 ----------- 20/10/2004

-Added DivX Subtitles Support
-Added support for XviD 1.01
-Added support for DivX 5.2.1

Ja je leest het goed!!! 65 tekens per regel!!!!
Het kan dus wel.....

Voor deze firmware heb ik niet de ballen ben ik bang...
Hij (SirArthur) zegt dat in principe de medion 7457 met deze firmware moet om kunnen gaan maar hij waarschuwt voor servo versie verschillen!
http://www.aneantis-proje...message&t=7&m=115&start=0

OPROEP AAN kodan2k, GAARNE BLIK OP DEZE FIRMWARE WERPEN! Aangezien hier dezelfde packard bell firmware als basis wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat is goed nieuws, weer ietsje meer hoop :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Inderdaad... Sirarthur tracht nu ogg support erin te krijgen door alle talen eruit te knikkeren en dan per taal een aparte firmware uit te brengen.... kan nog leuk worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
tja, weer afwachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ff en update:
Ik heb de Medion MD7457

Xvid blijft schokken, en ondertiteling zit en limiet aan dus laatste woorden vallen weg (edit evt je subtitle waar lange zinne staan)
Site van Mtzhttp://www.div.xro.us/

Laatse Firmware van Mtz: http://www.stv-online.nl/Medion7457_1252_v5_Mtz.zip

Ik zal deze vanavond gaan proberen. ik heb nu Versie 3 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:41:
Oke ff en update:
Ik heb de Medion MD7457

Xvid blijft schokken, en ondertiteling zit en limiet aan dus laatste woorden vallen weg (edit evt je subtitle waar lange zinne staan)
Site van Mtzhttp://www.div.xro.us/

Laatse Firmware van Mtz: http://www.stv-online.nl/Medion7457_1252_v5_Mtz.zip

Ik zal deze vanavond gaan proberen. ik heb nu Versie 3 draaien.
Leuk hoorj, maar dat wisten we allemaal al.

XviD blijft schokken, omdat er nog geen support is voor GMC (3-warp) en Packed bitstream + 2/3 Max consecutive BVOPs. Laatste kun je dus verhelpen via MPEG4 Modifier.

En de limiet in de firmware van Mtz is nog steeds 60. Beide tekortkomingen gelden net zo goed voor V3 als voor V5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een compliment.. het form ziet er gaaf uit in deze trent... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:34:
ff een compliment.. het form ziet er gaaf uit in deze trent... _/-\o_
Jah lekker ontopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Misschien heeft ie het wel over het MD7457 forum en dan zou ie wel ontopic bezig zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

-blaat-

[ Voor 94% gewijzigd door Hu9o op 02-12-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Mtz kapt ermee: http://www.div.xro.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Da's jammer. :/ Hij heeft hard aan die firmware gewerkt.

[ Voor 86% gewijzigd door Neobahamuth op 02-12-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand al de ballen gehad om die versie 1.03PT van SirArthur te proberen? Ziet er namelijk veelbelovend uit, maar ik zwem helaas niet genoeg in het geld om zomaar m'n Medion te kunnen vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Goed nieuws en slecht nieuws....

De firmware werkt op onze medion speler!!!
http://medion.freeprohost.com/viewtopic.php?p=214#214

kodan2k heeft hem getest...

Eh slechte nieuws.. geen ondertitel verbetering die eigenlijk wel
door Sirarthur beloofd was....

Goed nieuws is het natuurlijk wel dat we na de "pensioenering"
van Mtz een nieuwe bron hebben voor firware updates....

Onze vrienden/collega´s uit het Yamada 6600 kamp zijn deze week met
een firmware verblijdt die de 14 teken limit in de filebrowser doorbreekt
http://home.planet.nl/~fe...2_v6_Mtz_NewAgeV10_v2.jpg

Ik ben jaloers.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Neobahamuth schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:43:
Da's jammer. :/ Hij heeft hard aan die firmware gewerkt.
Ik heb de allerlaatste firmware van Mtz (V5) nog wel als BIN. (Ik weet niet wrom je je post geëdit hebt, maar je vroeg eerder om Mtz firmwares...)

Waarschijnlijk is deze post de druppel geweest:
OK ..

Now it is time to say this.. But this MTZ guy does nothing than takes
firmwares what have modified by someone else with hard work.. Then he
maybe add his own background and font.. Finally he dare to say that
these modifications were taken a lot of time and ask some PAY Pal
donations..

This kind of action drives me mad.. :( So we have made some traps to
firmwares modified by us.. These will work fine until those are
patched by MTZ :[

So if you are using some of these firmwares and your player doesn't
work fine you can only blame your self ..

MaB
En blijkbaar was-ie niet alleen. Ook Cherry, een fanatieke firmware modder, heeft behoorlijk wat kritiek op Mtz:
Hello!

The first guy who complained about you was me. The reasons were unkown for you I guess because you've never asked me.
Currently I still have a big issue (the rest I think Petre sent you because I see the new infos on your site):
The more and more I get messages about my patches (I mean CODE patches) that it's buggy and not working
(I think the first bug that is really I put into firmwares is Philips releated but I'm not sure I made a new
series of patches for DVP720 and LX3900 but currently there is noone to test it).
So I get a lot of complaining and in EVERY case the result was that somebody replaced fonts, etc. Your name is getting more and more involved since your site is growing. So one of my biggest problem that however you put your site that a firmware is based someone's (like mine) patch and YOU modified it, all people find me if there is any problem. Later it comes clear that the problem doesn't appear with the original patched firmware.
Solution: Put an info on your site with REALLY big font that if someone have problems with firmwares contact YOU first.

regards,

C/NA
Het lijkt erop dat er modders zijn die het niet zo prettig vinden wanneer hun gemodde firmware als basis dient voor een ander gemodde firmware. Afaik vermeldde Mtz altijd waarop hij zijn firmware baseerde... Het lijkt ook erop dat sommige modders niet graag willen dat hun gemodde firmwares bij het grote publiek terechtkomen. Het voordeel bij Mtz firmwares was dat ze duidelijk op een site gepost hebben. Nu moeten we eik door alle posts van de mt13x9 Yahoo Group heen.

Een kleine update over mijn keuze voor een nieuwe DivX-speler: Ik neig nu erg naar de Yamada DVX-6600. Deze heeft dezelfde chip als de MD7457 (MT1389DE), maar wel betere subtitles support: Limiet van 88 tekens totaal (MD7457: 60) en met de Mtz DVX-6600 firmware 44-50 tekens per regel. Daarnaast is de speler ook vrij goedkoop: voor 72 euro exclusief verzendkosten kun je hem al kopen. :)

Daarnaast is men in de mt13x9 Yahoo Group actief bezig om gemodde Yamada DVX-6600 firmwares te maken, helaas is er weinig activiteit omtrent gemodde MD7457 firmwares te bespeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
kortom een firmware modder war!! bah....

Terwijl alle partijen zo hun best doen... hadden ze maar beter met elkaar gecomuniceerd...
Je ziet inderdaad veel Yamada aanpassing op yahoo....

Op zich bijzonder omdat de "installed base" van medion gebruikers toch vrij groot moet zijn...

In Frankrijk had Aldi de speler 2 weken geleden weer in de schappen gezet. En Aldi -Nord in Duistland volgende week weer (voor de derde keer in anderhalf jaar tijd.)
Wellicht kost het gewoon wat tijd alvorens de update naar andere Mediatek 1389 spelers sijpelt

Ik snap je jaloers blik naar de Yamada wel... maar de overstap vanwege enkele afgebroken
ondertiteling vindt ik persoonlijk niet waard.
Bovendien zijn SirArthur/Matador ook nog bezig...dus laten die firmware ontwikkelingen maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Voor de geïnteresseerden: ALLE firmware versies zijn nog terug te vinden op het forum. (Van de allereerste kodan2k release t.e.m. de allerlaatste Mtz_v5.)

@SiHiDa: Bedankt, maar het is niet meer nodig. Ik heb ze allemaal al, vandaag mijn edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info http://board.softpedia.co...=207&st=0&p=931&#entry931
Download http://board.softpedia.co...t=Attach&type=post&id=162

For my dutch friends. Attached File Medion7457_1252_v5_Mtz_Dut.zip ( 758.14k ) Number of downloads: 0

Thanks for supporting me. mellow.gif
Added dutch menu instead of french. I hope the Dutch menu is OK including showing "DUT" in menu instead of french.

enjoy,
Mtz
---------------------------
lucky basterds

mirror: http://home.planet.nl/~fe...n7457_1252_v5_Mtz_Dut.zip
in geval van mocht ie em weer weg gooien ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Is hierbij nou ook de ondertitelinglimiet verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:33:
Is hierbij nou ook de ondertitelinglimiet verholpen?
zou zeggen test em en vertel het ons
naar mijn idee niet maar de aanhouder blijft hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Bedankt voor de mirror. Ik heb hem ondertussen ook op het forum gezet dus er kan niets gebeuren.

@PnD: Ik denk (en weet) het niet. Hij heeft dit er althans nergens bij vermeld dus ik ga er van uit dat ie de limiet (nog) niet gekraakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neobahamuth schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:37:
[...]

Bedankt voor de mirror. Ik heb hem ondertussen ook op het forum gezet dus er kan niets gebeuren.

@PnD: Ik denk (en weet) het niet. Hij heeft dit er althans nergens bij vermeld dus ik ga er van uit dat ie de limiet (nog) niet gekraakt heeft.
hey top man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Voor diegenen die het nog niet zouden weten: Mtz is back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van MTZ las ik net:
Subtitles characteristics in the present firmware:
The subtitle font can display up to 39 characters/line.

Dit betekend dus op 2 lines 39+39= 78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:58:

Afaik werken subtitles zo:

De limiet van alle tekens (hoeveel regels je ook hebt) is een vast aantal. In het geval van MD7457 dus 60. Yamada DVX-6600 heeft 88.

Het aantal tekens dat op één regel past, hangt af van de width van de tekens. De totale width van alle tekens op één regel mag niet de waarde 536 overschrijden. Het ene teken heeft een grotere width dan de andere. Ik heb bijvoorbeeld wel 48 tekens op één regel gehad, maar nog nooit meer dan 60 verdeeld over twee regels.

Volgens mij hangt de tekenslimiet ervan af of er wel of niet gecentreerd wordt. Als er niet gecentreerd wordt, is de limiet 88, anders 60. Met voorbeelden kan je dit goed toetsen: Spelers die MPEG4 subs centreren, zoals MD7457, maar ook de nieuwe Yamada DVX-6700, kunnen maximaal 60 tekens tonen. Spelers die de subs niet centreren, zoals de DVX-6600, maar afaik ook de Elta 8883, kunnen 88 tekens laten zien.

Ik heb gehoord dat de verantwoordelijke code ergens in het 8032-deel zit. Misschien is dat moeilijk te veranderen, aangezien er nog geen enkele gemodde firmware beschikbaar is die wat doet aan het limiet qua tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Ik heb zojuist een Yamada DVX-6600 gekocht. :)

Zodra ik hem binnen heb, zal ik mijn MD7457 ws verkopen... Hoeveel ik er ongeveer voor wil hebben, laat ik nog weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
verader.... :( ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Er is weer een update van Mtz, versie 6 alweer.
http://board.softpedia.co...=244&st=0&p=968&#entry968

Ditmaal big font
Getest door mij en inderdaad.. ziet er goed uit... nog wat kleine bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan nu zeggen wat wel werkt? En welke codec XVid nu ondersteunt?
Medion7457_V6.1

1250 Medion7457_1250_v6.1_Mtz.zip ( 763.18k ) Number of downloads: 0

1252 Medion7457_1252_v6.1_Mtz.zip ( 760.68k ) Number of downloads: 4

joey, I don't know if the numbers will be displayed with the same size, but I hope the black stripes removed.

After some testings and removing OSD bugs (if is possible) I can make two versions for 4:3 TV's and 16:9 TV's like in Yamada.

enjoy,
Mtz
Hier heeft MTZ getracht de subtitles te vergroten, maar wat ik niet snap is het volgende:

- Waarom is die subtitle character lengte nu zo van belang, ik zou graag een verbeterde xvid support willen zien?
- Gebrande svcd's of *.bin incl *.cue kunnen met mijn xbox geopend te worden, is er geen codec voor de md74..?
- Die versie van de portugees, is die nu werkend, heeft iemand deze al getest op md74?

Misschien makkelijk gezegd, en hoop wijs gelul, maar ben gewoon benieuwd of de ontwikkeling is gestopt of er gewoon steeds nieuwe versienummers aan worden gehangen terwijl er geen ene reet verandert dan de subtitle support (lengte)...

Ciao

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:23

PoweRoy

funky!

over die codec en cue :?
ik snap niet wat je bedoeld.
soms fik ik een svcd met een bin en een cue met nero. daarna in mijn KISS en t werkt en in de medion ding doet ie t ook :?
als je t niet kan openen ligt t aan je brandsoftware
een bin+cue is een vcd/svcd en dat kan elke dvdspeler afspelen :)
(tenzij je een bin+cue hebt van een avi bestand op de pc :+)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:33:
wie kan nu zeggen wat wel werkt? En welke codec XVid nu ondersteunt?

[...]

Hier heeft MTZ getracht de subtitles te vergroten, maar wat ik niet snap is het volgende:

- Waarom is die subtitle character lengte nu zo van belang, ik zou graag een verbeterde xvid support willen zien?
- Gebrande svcd's of *.bin incl *.cue kunnen met mijn xbox geopend te worden, is er geen codec voor de md74..?
- Die versie van de portugees, is die nu werkend, heeft iemand deze al getest op md74?

Misschien makkelijk gezegd, en hoop wijs gelul, maar ben gewoon benieuwd of de ontwikkeling is gestopt of er gewoon steeds nieuwe versienummers aan worden gehangen terwijl er geen ene reet verandert dan de subtitle support (lengte)...

Ciao
zo als bekend moet je voor dat wat jij wilt
de Bron code van de firmware hebben en die heeft alleen 'medion' of een ander fabrikant
van uit de firmware die vrij gegeven is kunnen hooguit wat uiterlijkere dingen worden gemaakt

en natuurlijk zullen er makers zijn die net iets meer kunnen dan de rest
maar zo lang de bron code van de firmware er niet is wordt nieuwer ondersteuning lastig om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:33:
Ciao
Ik gebruik iso-buster en zet de bin effe om naar mpeg. Daarna op DVD branden en het werkt als een tierelier in de Medion MD7457.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das een optie, maar vergt weer tijd, bedoeling is dat ik een dvd volgooi en vervolgens lekker kan kijken zonder conversies te doen...:PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:21:
soms fik ik een svcd met een bin en een cue met nero. daarna in mijn KISS en t werkt en in de medion ding doet ie t ook :?
nou wat ik bedoel is, zonder 2cd's te verkl*ten en dus gewoon enkele films op dvd te zetten in bin en cue formaat, scheelt je een hoop conversieproces alsmede tijd...

tuurlijk kan ik svcd branden, maar dan ben je ca. 15 minuten bezig met het branden van 2 cd's die je achteraf weer weg moet gooien, sommigen bewaren het maar ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak je toch gewoon een data dvd-rw met een stuk of 4 svcd films (gewoon de mpeg 2) en dan kijken op je dvdplayer.
Gebruik je winavi om een avi om te zetten,dan ben je in no time klaar om een avi om te zetten,en de ondertitling gelijk erin..........

dus je heb niet 2 cd's nodig.. maar 1 dvdrw easy does it. ;-)

wat ik veel interesanter vindt,is de letters die steeds wegvallen..... de rest werkt hier uitstekend,en hoe het menu eruit ziet,...lekker belangrijk.
Je kijkt toch nooit naar het menu.

Hoop dat er een opheffing van die limiet komt..

greetz S H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Laatst online: 05-09 11:37
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:30:
[...]

nou wat ik bedoel is, zonder 2cd's te verkl*ten en dus gewoon enkele films op dvd te zetten in bin en cue formaat, scheelt je een hoop conversieproces alsmede tijd...

tuurlijk kan ik svcd branden, maar dan ben je ca. 15 minuten bezig met het branden van 2 cd's die je achteraf weer weg moet gooien, sommigen bewaren het maar ik dus niet.
Hoe wil je ze bekijken op je dvd speler zonder iets te branden? :?

Download deamontools en laad de que file, zo heb je ze virtueel gebrand.
Op die manier kan je ze eerst op je pc bekijken of ze de moeite waard zijn zonder ze te branden.

[ Voor 7% gewijzigd door Sunrise op 10-12-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkySmell schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:04:
[...]

Hoe wil je ze bekijken op je dvd speler zonder iets te branden? :?

Download deamontools en laad de que file, zo heb je ze virtueel gebrand.
Op die manier kan je ze eerst op je pc bekijken of ze de moeite waard zijn zonder ze te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Laatst online: 05-09 11:37
Je kan de mpeg's v/d virtuele svcd's gewoon op een dvd-R(W) branden.

[ Voor 23% gewijzigd door Sunrise op 11-12-2004 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is macrovision uit te zetten op deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schopje(altijd al willen posten) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe deze speler omgaat met srt-files?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:25:
De Lidl komt nu ook met een betaalbare dvd speler die DivX ondersteunt:
http://www.lidl.nl/nl/ind...VD-speler_met_card_reader
Zie ook Targa DP-5100x DVD/Divx player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:25:
De Lidl komt nu ook met een betaalbare dvd speler die DivX ondersteunt:
http://www.lidl.nl/nl/ind...VD-speler_met_card_reader
Lekker ontopic? 8)7

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig nieuws meer hier.....
Lijkt wel dood aan het gaan,de interesse in de speler waar dit topic over ging.
jammer hoor...

grtzzz S.H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

news flash: ik (we) heb(ben) al 500 'handtekeningen' voor de petitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:58:

Hmm, dacht dat Stivo een foutje had gemaakt, but he's right. Iemand deze firmware al getest?
Doe momenteel even niks met de player omdattie nu in de kamer staat waar ook mijn 4 pc's, 3 laptop's en ook nog een jamo DVR-50 staan aangesloten. Maar hij gaat weer draaien binnenkort ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch hopen dat de moed niet is opgegeven,Speler is opzich best wel goed.
MTZ heeft tot dusver heel goed werk gedaan.
Hoeveel handtekeningen zijn er nodig voor de petitie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Totdat Medion zin heeft om nieuwe firmware te gaan maken, maar ze hebben via een mailtje aan 1 van de posters in dit topic al laten weten dat zij geen nieuwe firmwares meer uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net de laatste firmware erop gezet. Doet het bij mij prima.
Heb alleen het volgende probleem:

Wanneer ik een mp3 cd of dvd afspeel dan speelt hij alleen
de map af waarin ik gestart ben. Wat ik dus zou willen is dat
ie gewoon verder gaat naar de volgende map.
Is dit mogelijk met deze medion dvd speler?? of moet ik
gewoon alle mp3's op een schrijf je doen zonder mappen.

Groet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:44:
Hallo,

Ik heb net de laatste firmware erop gezet. Doet het bij mij prima.
Heb alleen het volgende probleem:

Wanneer ik een mp3 cd of dvd afspeel dan speelt hij alleen
de map af waarin ik gestart ben. Wat ik dus zou willen is dat
ie gewoon verder gaat naar de volgende map.
Is dit mogelijk met deze medion dvd speler?? of moet ik
gewoon alle mp3's op een schrijf je doen zonder mappen.

Groet _/-\o_ _/-\o_
je kan ze in een map stoppen
maar dan zit er een liemiet van +- 650 nummers die je kan afspelen
als je ze in mappen gooit kan je meer nummers kwijt
maar dan moet je dus per map selecteren welke map je afspeeld

tis of 't een of 't ander , of wachten op......... medion :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel jammer zeg.

Een simpel mp3 spelertje kan dit zonder gemak.
En een Medion niet dat is wel jammer.

Maar voor de rest echt een super speler voor
dat geld.

:O :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:21:
Ik heb nagenoeg hetzelfde probleem. Hier speelt hij echt geen vcd en scvd's af. Deze doen het in
mijn oude Mustek zonder probleem. Echter in de Medion worden ze alleen herkend wanneer de lade dichtgaat, je ziet dan bv svcd linksboven in beeld vermeld staan en in het display van de speler. Daarma komt er rechts boven in beeld (tv) een vierkantje en ik krijg de film echt niet afgespeeld. Heb verschijdene merken cd's-r al geprobeerd maar geen van alle doen ze het.
Iemand die een oplossing heeft hiervoor ?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haal eens allen de .dat file uit de bin
en zet die eens op Cdrw kijk of ie het dan wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, zal ik eens proberen

edit: veel gepiep en gekraak maar hij pakt hem niet
Als ik de normale scvd erin doe komt links bovenin beeld onder scvd `PBC uit` te staan
Ik weet niet wat dat inhoud ?
Heb nu reeds een keer gebrand met: cdrwin, nero en dvddecrypter
dat maakt allemaal niet uit.
Ik heb ook met vcdgear gecontroleerd op mgeg fouten en toen een
nieuwe svcd gemaakt en die doet het ook niet.
firm versie is 5, reg is ook vrij

nog een idee wat ik zou kunnen proberen ?

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze nog ergens te koop ? + weethet.nl zegt dat deze geen macrovision heeft of het kan uitgezet worden.. klopt dit? PLEASE HELP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
spawnkamikaze is echt gefascineerd door macrovison ;)

Tweede Kerstdag nog even gekeken hij op de zwarte markt, sorry Beverwijkse bazaar en had een stapel van zeker 10 stuks staan voor 69 euri.
(Computerhal 36)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe Joey6666 ik snap dat het beetje gefrustreerd kan overkomen maar hopelijk snap je dat ik het eigenlijk ook wel ben :P doodzonde om Saving Private Ryan bijvoorbeeld met flikkerend beeld te kijken op 1,50 breedte :|

als iemand er eentje kwijt wil.. PLEASE :P (Heb vorige eigenaar beamer gesproken die heeft ook een 7457 en die zei dat hij inderdaad met vorige dvd speler ook flikkerbeeld had en met de 7457 niet meer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:07:
ghehe Joey6666 ik snap dat het beetje gefrustreerd kan overkomen maar hopelijk snap je dat ik het eigenlijk ook wel ben :P doodzonde om Saving Private Ryan bijvoorbeeld met flikkerend beeld te kijken op 1,50 breedte :|

als iemand er eentje kwijt wil.. PLEASE :P (Heb vorige eigenaar beamer gesproken die heeft ook een 7457 en die zei dat hij inderdaad met vorige dvd speler ook flikkerbeeld had en met de 7457 niet meer..)
Ik heb ondertussen mijn Yamada DVX-6600 en draait erg goed. Heb nooit meer wegvallende subs. Ook zit in de laatste Mtz firmware voor deze speler Pro Logic II ingebouwd. :)

Modbreak:Iets verkopen kun je via T.net Vraag & Aanbod , maar dus _niet_ via het forum.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiHiDa houd hem ff apart ok :D! ik ga ff met mijn ouders praten ;) wat is je mail?
edit: SiHiDa.. kan je voor mij checken of de 6600 wel of geen last heeft van Macrovision?

dvd speler >> vcr>> tv :) als je films kijkt als: Terminator 2, Star Wars, Matrix,etc (LOTR HEEFT HET NIET!) moet je vaag beeld hebben (ruis of het flikkert van donker naar licht)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niet gecheckt of het volgens de regels van het forum is en ik dit mag posten, maar ik wil de speler ook kwijt. Ik vind het teveel gedoe met de ondertiteling en omzetten is op mijn pc ook geen optie.

Wie biedt? - speler wordt opgestuurd of kan worden opgehaald in Middelharnis

Met het geld kan ik deels een zendertje financieren om het tv-signaal draadloos te versturen naar mijn tv. In combinatie met Windows XP Mediacenter edition en mijn nieuwe MDA compact als afstandbediening hoop ik er een perfect budget-mediacenter mee te maken :-)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik ga hem kopen ;) kan iemand voor mij checken:
heeft MtZ firmware wel of geen macrovision? die is toch gebaseerd op packard bell firmware?
ik weet wel dat de ORIGINELE firmware GEEN macrovision had

en hoe flash ik terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Laatst online: 15:50
Ik heb hem na 3 weken teruggebracht bij de Aldi en heb gewoon mijn geld teruggekregen. Heb een Pioneer 575A gekocht, kost wel wat meer, maar alles werkt prima en ben er zeer tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Nieuwe firmware:
Mtz MD7457 firmware Medion7457_1252_v6.4
Mtz MD7457 firmware Medion7457_1250_v6.4

[ Voor 37% gewijzigd door Neobahamuth op 05-01-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neobahamuth schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:05:
Nieuwe firmware:
ff de links werkende gemaakt

http://board.softpedia.co...t=Attach&type=post&id=329

http://board.softpedia.co...t=Attach&type=post&id=330

wijziging
MEDION 7457 V6.4
I hope to see now big subtitles.
The zoom icon is removed.

meer info op
http://board.softpedia.com/index.php?showtopic=244&st=80

Aangezien Mtz geen report heeft gekregen is de 1250 reeds verwijderd van de page

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdomme ik kocht deze omdat bij iemand macrovision uit was.. bij mij niet dus :S en staat al op Regio 0..

hoe kan dit :S?

@Always Connected:
spreek jij MtZ wel eens? kan je vragen of hij Macrovision kan uitzetten?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
en de firmware is alweer verwijderd van de site....

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Even algemeen, je speler verkopen of bieden op een speler mag niet via het forum, daar hebben we de T.net Vraag & Aanbod rubriek voor. Eventueel een linkje in je sig naar die ad mag dan weer wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:26:
verdomme ik kocht deze omdat bij iemand macrovision uit was.. bij mij niet dus :S en staat al op Regio 0..

hoe kan dit :S?

@Always Connected:
spreek jij MtZ wel eens? kan je vragen of hij Macrovision kan uitzetten?
ik spreek idd mtz wel es ;)
naar wat ik weet van de macrovision is dat deze gebakken zit op de chip
en dat deze niet software matig is uit te schakelen, maar andere beweren van wel??

lees even enkele postings terug daar in meld iemand dat macrovision wel uit te zetten of zelfs uit staat

mocht ik mtz weer spreken vraag ik het hem,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets meer te downloadde van mtz maar

aan sihida:

XviD blijft schokken, omdat er nog geen support is voor GMC (3-warp) en Packed bitstream + 2/3 Max consecutive BVOPs. Laatste kun je dus verhelpen via MPEG4 Modifier.

En de limiet in de firmware van Mtz is nog steeds 60. Beide tekortkomingen gelden net zo goed voor V3 als voor V5.

Wat moeten we doen met dit proggie om shokken te verhelpen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtz gesproken
hij weet nies van macrovision
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:03:
niets meer te downloadde van mtz maar

aan sihida:

Wat moeten we doen met dit proggie om shokken te verhelpen..?
Packed bitstream misschien unpacken? ;)

Dit heb ik trouwens al zovaak vermeld in dit topic.

En meneer Play, ik zal volgende keer braaf een V&A maken en dan een linkje posten in dit topic. Dat mag natuurlijk opeens wel?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste