Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Om opnieuw in te kunnen loggenEven los van de vraag waarom je uberhaupt sessies zou willen bewaren
ontopic: het zou wel een handige optie zijn omdat je als je 1 sessie wilt verwijderen je op dit moment op al je werkplekken weer opnieuw in moet loggen.
Daar zijn de sessies toch juist voor bedoelddjluc schreef op 11 augustus 2004 @ 12:09:
[...]ontopic: het zou wel een handige optie zijn omdat je als je 1 sessie wilt verwijderen je op dit moment op al je werkplekken weer opnieuw in moet loggen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Vaak heb ik dan meerdere sessies thuis lopen (verschillende browsers/computers thuis), deze zijn allemaal aan hetzelfde ip gekoppeld uiteraard.
En ik heb er vaak ook een aantal open op een andere locatie.
Met vinkjes, of een optie "Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen, behalve vanaf huidig ip" zou ik dan ook vrij blij zijn.
Een andere mogelijkheid is, om naast de checkbox "Vergrendel deze sessie aan mijn IP" ook een checkbox "bewaar deze sessie niet" te hebben.
Op die manier kan je al er bij inloggen op got vanaf publieke pc's ervoor zorgen dat het niet erg is als je vergeet uit te loggen.
Een laatste veiligheidsoverweging: is het niet handig om de checkbox "Vergrendel deze sessie aan mijn IP" default aan te laten staan? Ik gok dat de meerderheid van de gebruikers hier wel een breedbandverbinding met statisch ip heeft.
Ik zelf heb nog nooit problemen ondervonden met een lopende sessie en ik let heus wel goed op, maar dit lijken mij kleine aanpassingen die het in- en uitloggen een stuk fijner/veiliger maken.
{signature}
Intentionally left blank
Ik heb het ook al proberen te zoeken, maar hopelijk kan Chem, in dit geval, het verlossende woord geven.crisp schreef op 12 augustus 2004 @ 19:01:
dit verzoek is al eens eerder langsgekomen (opzoeken gaat beetje lastig atm), en wat ik me ervan herinner had chem geen zin iets dergelijks in te bouwen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Let wel op dat ik theoretisch gezien enge dingen kan doen met je ReactId, maar als je toch uitgelogd wordt maakt dat niet zoveel uit
Een officieele functie gaat er nog steeds niet komen volgens chem.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Jij kunt niets met mijn ReactID hoorSpider.007 schreef op 30 augustus 2004 @ 11:28:
Let wel op dat ik theoretisch gezien enge dingen kan doen met je ReactId, maar als je toch uitgelogd wordt maakt dat niet zoveel uit
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()