AMD te warm, eindelijk opgelost...

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 14:00
Jullie hebben vast wel mijn duizenden posts hier gezien over mijn AMD die te warm werd...

Nu, met deze lekker warme temperaturen steeg de temperatuur van mijn processor ook. maar dat was ik dus vergeten. en mijn pc sloot zichzelf soms af. ik dacht, hoe kan dat nou. dus ik keek in de bios, en wat zag ik bij hardware monitor: CPU TEMP: 96 graden. ok er was iets mis. ik keek nog is naar mijn cooler enz. of alles er wel goed opzat...

en toen zag ik het! tussen de cooler en de heatsink lag een gigantische dikke laag stof! ik maakte de cooler los en zoog het stof op met mijn stofzuiger....

en ja, zo was mijn processor altijd 70 idle...nu is ie 55...zelfs de cooler draait sneller (doordat er stof op zat)...

misschien helpt dit andere mensen ook, dus ik dacht ik post het ff.

-Yoshi

Facts don't care about your feelings

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
niet meer dan logisch om af en toe je koeler op te schonen.

Verwijderd

Of natuurlijk de hele kast een keer schoon maken. ;)

Verwijderd

YoshiBignose schreef op 11 augustus 2004 @ 11:48:

en toen zag ik het! tussen de cooler en de heatsink lag een gigantische dikke laag stof! ik maakte de cooler los en zoog het stof op met mijn stofzuiger....

-Yoshi
had je hem er half op ofzo? 8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja, we hebben hier ook de Logica, de Search (mits het werkt) en natuurlijk de FAQ. Daar staat het allemaal in vermeld.

Maar toch gefeliciteerd dat je dit op je eigen houtje uitvond. Nu is de stap naar Meester-Tweaker gemaakt ;)

Dit topic is gesloten.