Op één van de werkstations op mijn bedrijfje begon vanmorgen een computer opeens te vragen om toestemming voor het installeren voor allemaal zoek software vcoor het internet. Na een een virusscan met norton bleek er tich advertentiesoftwre op te staan.
Adaware gedownd en aangezet, wat gebeurt er!!: popup windowsNT dat het systeem zich automatisch uitschakelt ivm met een remote procedure call!!!
We draaien een freesco servertje als router, op de werkstations staat zonealarm in stealthmode en nortonantivirus draaitr keurig upgedate....
Hoe kan dit???
en vooral wat doe ik hier aan???
Please snelle hulp, we zitten met een deadline.
Veel thx,
A.
-ohjam internet voor de besmette PC eruit geflikkerd, hij slaat nog steeds af als ik adaware draai....
Adaware gedownd en aangezet, wat gebeurt er!!: popup windowsNT dat het systeem zich automatisch uitschakelt ivm met een remote procedure call!!!
We draaien een freesco servertje als router, op de werkstations staat zonealarm in stealthmode en nortonantivirus draaitr keurig upgedate....
Hoe kan dit???
en vooral wat doe ik hier aan???
Please snelle hulp, we zitten met een deadline.
Veel thx,
A.
-ohjam internet voor de besmette PC eruit geflikkerd, hij slaat nog steeds af als ik adaware draai....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 10:53 ]