Toon posts:

CD-ROM station opent niet

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat mijn cd-rom station niet meer opent en niet meer door de pc wordt herkend? (mijn DVD-station opent wel gewoon)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 14:57
Alles goed aangesloten? Andere kabels geprobeerd? Op een andere pc geprobeerd?
Wat heb je allemaal al geprobeerd. Hier kunnen we vrij weinig mee. :Y)

Verwijderd

Same problem here, vermeld alleen ff wat je er zelf aan hebt gedaan om het op te lossen. anders komen mensen hier op het forum met oplossingen die je mss zelf al hebt geprobeerd.

Ik heb alle kabels gecontroleerd of ze goed geconnect waren, en in de bios gecontroleerd of het station wel herkend word. dit is allemaal goed.

Iemand ideen?

Verwijderd

Topicstarter
CD-rom station heeft heeft het altijd gedaan. GEen stekkers verwisseld of iets dergelijks. Er branden net 2 rode lampjes.... heb pc afgesloten... bij opnieuw opstarten waren de lampjes uit... maar opende het station niet meer. (Imedia Packard Bell pc)

Verwijderd

De bios ziet hem niet meer en je hebt niet aan je kabels gezeten? Als je ook niets aan je bios hebt gedaan zou ik denken dat hij stuk is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En wat heb je allemaal wel niet uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem :? Dat kan ik op geen enkele manier uit de topicstart halen 8)7

En dat is juist net niet de manier om gebruik van GoT te maken. Ik zou zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem deze aandachtig door, incluis de linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

In dit geval had je minimaal de specificaties van je PC en de apparaten moeten opnoemen en natuurlijk ook hetgeen je hebt getroubleshoot. Je had in de FAQ van dit subforum kunnen kijken onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" voor alle mogelijke tips/suggesties en achtergrondinformatie.

In ieder geval gaat dit topic dicht wegens gebrek aan inzet en informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.