Ik ben momenteel bijna in staat om mijn pc het raam uit te gooien.
Wat is het probleem?
Ik heb een document gemaakt in Word bestaande uit 3 secties. De eerste sectie bevat de voorkant en de inhoudsopgave, de tweede sectie de tekst (inleiding t/m conclusie), de derde sectie de bijlagen.
Nu heeft de eerste sectie geen kop- en voetteksten, de overige twee wel. De derde sectie heeft geen paginanummers in de voettekst.
Nu heb ik aangegeven dat het tellen van de pagina's op de eerste pagina in de tweede sectie (inleiding) moet beginnen. Het formaat van de tekst is:
Pagina # van ##
Het aantal pagina's in deze tekst is 'sectionpages'.
Dit werkt prima op het scherm en in het printvoorbeeld.
Ik krijg netjes:
pagina 1 van 10
pagina 2 van 10
pagina 3 van 10
enz.
Precies zoals het hoort.
Als ik vervolgens print staat er:
pagina 1 van 1
pagina 2 van 2
pagina 3 van 3
enz.
Het maakt niets uit of ik voor het printen mijn velden update of niet de uitkomst blijft hetzelfde.
Hoe los ik dit op?
Wat is het probleem?
Ik heb een document gemaakt in Word bestaande uit 3 secties. De eerste sectie bevat de voorkant en de inhoudsopgave, de tweede sectie de tekst (inleiding t/m conclusie), de derde sectie de bijlagen.
Nu heeft de eerste sectie geen kop- en voetteksten, de overige twee wel. De derde sectie heeft geen paginanummers in de voettekst.
Nu heb ik aangegeven dat het tellen van de pagina's op de eerste pagina in de tweede sectie (inleiding) moet beginnen. Het formaat van de tekst is:
Pagina # van ##
Het aantal pagina's in deze tekst is 'sectionpages'.
Dit werkt prima op het scherm en in het printvoorbeeld.
Ik krijg netjes:
pagina 1 van 10
pagina 2 van 10
pagina 3 van 10
enz.
Precies zoals het hoort.
Als ik vervolgens print staat er:
pagina 1 van 1
pagina 2 van 2
pagina 3 van 3
enz.
Het maakt niets uit of ik voor het printen mijn velden update of niet de uitkomst blijft hetzelfde.
Hoe los ik dit op?