Toon posts:

waar kan je in nederland een iskin kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op de website van iskin gelezen over de iskin evo en die wil ik wel hebben maar het gaat me 15 euro aan sendkosten kosten terwijl hij normaal iets van 30 euro is betaal ik er dan 45 voor.

weet iemand waar je dat in nederland kan kopen of bestellen??

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Met google zoeken naar iSkin Evo, Nederlandstallige site's, eerste hit.

Veder heeft MacHouse ze geloof ik en op de Appledag vind je ze ook.

Verwijderd

er is op het moment een inkoopactie in afrondingsfase op inkoopacties.net, misschien als je de organisator een mailtje stuurt dat je nog mee kan doen? daar liggen de prijzen en verzendkosten namelijk iets lager :Y)

Verwijderd

Topicstarter
heeft er nog iemand ervaring met een winkel weet je wel waar je zo binnen kan lopen en er een uitzoeken want ik wordt scheel van al die verzend kosten?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ljs in Den Haag
www.ljs.nl

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
ik kan op de site www.ljs.nl vanalles over de ipod vinden maar geen iskin evo of wordt dat niet vermeld op de site maar is het wel te koop in de winkel?

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:11:
[...]

ik kan op de site www.ljs.nl vanalles over de ipod vinden maar geen iskin evo of wordt dat niet vermeld op de site maar is het wel te koop in de winkel?
Bij LJS verkopen ze de iSkin eVo. Ik hem hem daar zelf namelijk ook vandaan.
Ik heb mijn iSkin vlak voordat ik op vakantie was daar besteld (Den Haag is ver, te veel reiskosten, vandaar verzenden)

Verwijderd

Misschien een domme vraag :P Maar wat is het verschil tussen de EvO en de Exo2 :?

Op iSkin.com kan ik het niet vinden... Ze zeggen bij beide dat het de perfecte hoes voor je iPod is :P Het enige verschil dat ik kan vinden is dat de EvO in veel meer smaken te verkrijgen is :z

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Het is verschil is miniem. De eXo2 is ietsje dunner bij de knoppen waardoor je makkelijker bij de knoppen kan en heeft een iets andere riemclip. Ook zijn er inderdaad meer kleurtjes. Prijs is wel hetzelfde. ;)

We verkopen tegenwoordig ook de iSkin mini. Minder nodig dan bij de iPod omdat de iPod mini minder krast maar soms toch wel handig. Als je hem in een tas met sleutels hebt zitten bijvoorbeeld of als je hem nog wel eens laat vallen. ;)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Media Markt Amsterdam ( Arena Boulevard )

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 11:45
Ah die LJS lekker dichtbij, ik ga em daar mooi kopen, bedankt voor de tip. :)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, en dan komt er een boos modje aan en die vind dit eigenlijk een onzin topic. Je kan toch zelf wel naar een aantal mac winkels bellen om te kijken of ze dat ding hebben? Het is nou eenmaal geen Pricewatch en een beetje zelfinitatief wordt wel gewaardeerd.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.