Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens vinden hoe je een puaze in een tel.nr kan invoegen.
Dit is handig bij het uitluisteren van je antwoordapparaat thuis of saldo info bij je bank etc.
Ik kan het nergens vinden.
Weet iemand trouwens ook of ik een opstart logo (eerst Nokia en dan T-mobile) kan verwijderen?
Ik wil van die T-mobile af ik heb er nl een Orange sim inzitten mmar dat t-mobile logo blijft maar komen bij het opstarten.
Thx

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
als je een aantal keer achter elkaar op de * drukt, krijg je o.a. een p te zien.. dat is volgens mij een pauze.. :)

dat logo kan je trouwens verwijderen met een datakabel (of evt. via infrarood, als het toestel dat ondersteund)

[ Voor 34% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 11-08-2004 03:41 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat met die puazes lukt wel, alleen kan je hem niet meer op handsfree zetten :'(
Nu dat logo verhaal nog.
Kan dat niet zonder die (veel te dure) datakabel?
Thx

Verwijderd

Je kunt vlgs mij een gratis een transparant logo naar je toe laten smsen. Ik weet niet of het bestond en of het bestaat

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:19

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 10:25:
Je kunt vlgs mij een gratis een transparant logo naar je toe laten smsen. Ik weet niet of het bestond en of het bestaat
gaat in zijn geval over het OPSTART logo, deze is niet te vervangen dmv een sms. Ik zou even langs een Nokia Service Point gaan en daar je probleem uitleggen. Als je lid bent van Club Nokia zullen ze denk ik gratis je probleem terplekke oplossen :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
Dank je dat ga ik inderdaad maar even doen.
En ,oh ja heeft iemeand ooit een ''e'' met twee puntjes erop kunnen vinden bij de speciale leestekens in de 3100?
Thx

Verwijderd

Topicstarter
netblade schreef op 11 augustus 2004 @ 11:05:
[...]

gaat in zijn geval over het OPSTART logo, deze is niet te vervangen dmv een sms. Ik zou even langs een Nokia Service Point gaan en daar je probleem uitleggen. Als je lid bent van Club Nokia zullen ze denk ik gratis je probleem terplekke oplossen :)
Ben langs geweest maar ze beweren dat er niets aan te doen is. :(

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
Je kan het iets simpeler oplossen. Wilde zelf ook van dat opstart T-Mobile logo af omdat ik KPN in mijn Nokia 3100 gebruik. Ga naar het menu Instellingen en voer een korte welkomst tekst in. Je krijgt dat bij het aanzetten van de 3100 alleen deze tekst te zien en geen T-Mobile logo. Succes!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:45:
[...]

Ben langs geweest maar ze beweren dat er niets aan te doen is. :(
ZE mógen er niets aan doen. Dat opstartlogo zit in de flashfile die hoor bij je provider. Je kunt hem zelf wel vervangen met die datakabel maar de NSP zal dat niet voor jou doen.

Je kunt ook de locale unlocker opzoeken en die vragen je toestel opnieuw te flashen met nieuwe (schone) software. Dan ben je van alle providerrommel af.

Verwijderd

SymbianFan schreef op 14 augustus 2004 @ 11:19:
[...]

ZE mógen er niets aan doen. Dat opstartlogo zit in de flashfile die hoor bij je provider. Je kunt hem zelf wel vervangen met die datakabel maar de NSP zal dat niet voor jou doen.

Je kunt ook de locale unlocker opzoeken en die vragen je toestel opnieuw te flashen met nieuwe (schone) software. Dan ben je van alle providerrommel af.
Ju kunt ook ook zoals boven beschreven een blanklogo naar je toe late komen....

WAP naar: wap.mob453.com/blanklogo.wml

en download hem.....
Pagina: 1