Toon posts:

Waar Thermaltake te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Silent PurePower Standard 560W Series kopen, maar kan nergens een winkel vinden die het verkoopt ?
Ik heb al wel internet site's gevonden die ze verkopen, maar wil hem graag in een winkel kopen (reden heb ik er niet echt voor maar oke)
Weet iemand hoe ik te weten kom of er bij mij in de buurt winkels zijn die dit verkopen ?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In de Pricewatch op de Frontpage? Lijkt me wel de meest voor de hand liggende plaats.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/212/top anders even je lokale PC-Boer vragen of ze hem willen bestellen. :)

Vraag me af wat je in hemelsnaam met zo'n zware, en dus dure, voeding wilt bereiken? Zijn er geen goedkopere en misschien beter alternatieven? Die voeding is volgens hen gezien de behoorlijke 3,3 en 5 voltlijnen zeer geschikt voor de stroomverzorging van componenten als CPU's, grafische kaarten en harde schijven maar dat zijn bijna alle voedingen wel. Maar goed, jouw keus. :)

Wat heeft dit trouwens met Opslagmedia en I/O Controllers te maken? Niets!

[ Voor 104% gewijzigd door Guardian Angel op 11-08-2004 00:29 ]

ARME AOW’er

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 20:08

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 00:16:
Ik wil Silent PurePower Standard 560W Series kopen, maar kan nergens een winkel vinden die het verkoopt ?
Ik heb al wel internet site's gevonden die ze verkopen, maar wil hem graag in een winkel kopen (reden heb ik er niet echt voor maar oke)
Weet iemand hoe ik te weten kom of er bij mij in de buurt winkels zijn die dit verkopen ?
Misschien, heel misschien hoor, is het makkelijker als je je omgeving in je post zet, dan hoeven we niet allemaal naar je profiel te gaan?

-edit- In je profiel staat het ook niet

Hoe kunnen we je nou in godsnaam nog helpen :+ ?

[ Voor 9% gewijzigd door De_Koele_Man op 11-08-2004 00:20 ]

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
0oo hahah sorry ik woon in breda :)
en sorry hij staat in de verkeerde (hij moest in Casemodding & Elektronica)
tis ook alweer laat ;)
kan iemand hem mischien moven ?
alvast bedankt

en de reden dat ik zon zware voeding koop is dat ik geen zin heb om over een jaar weer een vettere te moeten kopen omdat hij het weer niet aan kan zoals nu.
ik weet niet of een 410watt het ook aan zou kunnen en blijven aan kunnen ook als ik shit erbij ga zetten enz.
maar mischien zou de 410watt wel een goedkopere alternatief zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 00:32 ]

Dit topic is gesloten.