Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS bundel sim kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow :)

Is het mogelijk bij e.e.a. mobile telecom aanbider mogelijk om alleen sms sim kaart te kopen met vors aantal sms'jes per maand (bv 5.000 sms'jes tegen 3 cent per sms)? Dus geen spraak mogelijkheden alleen sms...?!

Iemand ervaring mee?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Je hebt wel partijen die dit via het internet aanbieden ?

Wellicht eens contact opnemen met de corporate sales van een mobiele operator, ik weet dat hier in belgië oplossingen op maat voor mogelijk zijn.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Je kan misschien overwegen om Hi te nemen of Orange (= heel duur sms-en! ), die hebben namelijk als enige sms in hun bundel

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:17

Hero

Duck power!

Mag ik vragen wat je met 5000 smsjes per maand wilt? Is het voor privégebruik? Of voor een sms-list?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Le0032 schreef op 11 augustus 2004 @ 00:16:
Je kan misschien overwegen om Hi te nemen of Orange (= heel duur sms-en! ), die hebben namelijk als enige sms in hun bundel
Voor 5000 sms'jes heeft het natuurlijk geen zin om een normaal abonnement te nemen. Dan ben je met ieder gewoon verkrijgbaar abonnement verschrikkelijk duur uit. Inderdaad gewoon even contact opnemen met de wholesale afdelingen van de verschillende aanbieders.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 00:19:
[...]

Voor 5000 sms'jes heeft het natuurlijk geen zin om een normaal abonnement te nemen. Dan ben je met ieder gewoon verkrijgbaar abonnement verschrikkelijk duur uit. Inderdaad gewoon even contact opnemen met de wholesale afdelingen van de verschillende aanbieders.
Geef hem maar enkele opties ;)
Ik weet wel iig dat het vrijwel onmogelijk is om dit voor elkaar te krijgen, ik had laatst een zakelijke klant die ook naar clienten en collega's belangrijke info moest sms-en op een zeer korte termijn, ik bellen maar niemand van de aanbieders kon iets betekenen voor meneer. Misschien kan je even googlen want ik ken hier en daar wel proggies waar je voor een paar cent kan sms-en ;)
Pagina: 1