Skantic DV-810 DVD-speler, welke media vreet die?

Pagina: 1
Acties:

• LAG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09-2004
Mijn DVD-speler (stand-alone) is een Scantik DV-810. Als ik het goed begrepen heb is het belangrijk om te weten of deze + of - georienteerd is zodat ik er de juiste media voor kan branden (alhoewel het volgens alle beschikbare tests een omnivoor is die alles slikt).
Hoe kan ik dat testen/uitvinden zonder er een pak dvd's aan te wagen? De technische specificaties zijn weinig verhelderend.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Exterazzo

Qeasy

Gewoon bij de computerwinkel in de buurt 1 DVD+R kopen en 1 DVD-R :)

Audentia

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zowel via google als via www.dvdrhelp.com kan ik echt niets vinden van dat merk... het zal vast wel een elcheapo zijn en die vreten meestal alles wel zo'n beetje.

Als alle beschikbare tests zeggen dat ie alles slikt, dan zal het toch wel goed zijn ? :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LAG
Sorry, hij heet skantic. Ik weet niet wat ze met allesvreter bedoelen, verschillende merken of plusjes en minnetjes.

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35
5 seconden googelen en deze link:

http://www.dvd-online.de/detailplayer105.html

Hier zie je dus dat ie dvd-rom, dvd -r en dvd -rw aankan.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LAG
Gevonden! Bedankt voor de link!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Standalones horen in AV :)

Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum + titelverduidelijking

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 11-08-2004 07:35 ]

Pagina: 1