Toon posts:

Acer Travelmate 660 geheugen uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn geheugen upgraden van 512 (2*256) naar 1024 (2*512)
nu heb ik er aleen verwisseld onderin de laptop,maar nu zoek ik nog de andere module om te verwisselen,zit die module onder je toetsenbord ofzo en zoja hoe kom ik daar bij

alvast bedankt jan

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Ik gok dat er een manual bij je laptop zat, neem aan dat daar wel in staat hoe je je mem moet vervangen ;)

en anders is die best makkelijk te vinden: http://support.acer-euro....otebook/manual_tm660.html

[ Voor 37% gewijzigd door Turkish op 10-08-2004 23:11 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die ene module uit gewisseld,maar waar die andere zit kan ik niet vinden,staat ook niet in de beschrijving

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Dat staat niet in de handleiding, die zit normaal onder het keyboard, maar dat is een beetje complexer en moet eignelijk door acer gedaan worden.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
leukste is om het zelf uit te vinden vind ik,maar het is toch wel lekker met een beetje hulp,dus vraag ik maar wat is de makkelijkste manier om het toetsenbord te verwijderen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik zit straks met ongeveer het zelfde probleem. Als het goed is, is zaterdag mijn bestelling binnen (Acer Traverlmate 292Lmci) samen met 256 MB extra geheugen. Deze ga ik er zelf in zetten.
Weet iemand welk geheugenslot in gebruik is, als er 1 dimmetje in zit?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
_Rayman_ schreef op 11 augustus 2004 @ 07:21:
Ik zit straks met ongeveer het zelfde probleem. Als het goed is, is zaterdag mijn bestelling binnen (Acer Traverlmate 292Lmci) samen met 256 MB extra geheugen. Deze ga ik er zelf in zetten.
Weet iemand welk geheugenslot in gebruik is, als er 1 dimmetje in zit?
De gene onder het toetsenbord.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:53

timovd

Voorsprong door techniek

laatst had ik een mailtje gestuurs naar Acer, omdat ik ook mijn geheugen wil uitbreiden.
Uw heeft al één van de twee slots gevonden. Het tweede slot kan u vinden onder het toetsenbord. Instructies om hierbij te geraken kan u het beste doen d.m.v. telefonische assistentie van onze helpdesk. Deze is te bereiken op werkdagen van 9u tot 17u, op telefoonnummer 0900-2020767.

Zij kunnen u makkelijk uitleggen hoe u de tweede geheugenmodule bereikt en ook kan vervangen.
Ik heb geen zin om een uur aan de telefoon te zitten en mij uit laten leggen hoe het geheugen er in moet(waar ik ook gigantisch veel voor betaal).
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het tobo loskrijg, zodat ik het tweede slot kan bereiken?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:53

timovd

Voorsprong door techniek

Ik zal zelf mijn vraag beantwoorden. Ben er inmiddels achter.
Schroef als allereerste de twee schroeven aan de onderkant, waar een "K" bijstaat los
Haal daarna pas de vier schroeven van de schanieren van je scherm los.
Klap het scherm helemaal open en haal het plaatje waar de powerbutton op zit los(eventueel met schroevendraaier openkrikken)
Nu alleen nog de drie schroeven van het tobo losschroeven en je kunt het tobo loshalen.

Het 256MB geheugen van Samsung is nu zichtbaar.

alles op eigen risico.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Pagina: 1