Toon posts:

Hulp bij NV31 bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk mijn bios van mijn fx5600 gedelete zou iemand mij misschien kunnen helpen om deze weer aan de praat te krijgen als dat mogelijk is
ik heb al software zoals nvflash e.d maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet draaiend
verdere info:

gainward fx 5600 128MB ddr
dell dimension 4500 2,0 ghz (jaja ik weet het)
win xp pro

ik hoop dat dit genoeg info is.

Verwijderd

ik heb dr de ballen verstand van maar dit kan je misschien verder helpen:
http://www.google.com/sea...fx5600+update&btnG=Search

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geef eens precies aan wat je hebt geprobeerd en waarom dat niet werkt (foutmeldingen)?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

Thandor

SilverStreak

Ik heb zelf een XFX GeForce FX5600. Een bios van de Albatron FX5600 EP (64bits membus :/ ) kan ik ook wel aan komen (die heeft mijn broer).
En hoe krijg je het bios er weer op :?. Je kunt je PC toch niet opstarten zonder GFX kaart die werkt :?
Misschien dat een PCI kaartje gaat werken, maar dat weet ik niet zeker.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
hij begon eerst te zeuren dat de pci vendor enzo niet klopten
daarna heb ik de bios van write protect af gehaalt en per ongeluk de bios verwijdert daarna heb ik met behulp van een pci kaartje de bios alsnog geprobeert te flashen met het -j commando ik zal zo even de preciese foutmelding opzoeken maar dan moet ik weer in dos mode en kan ik dus niet verder zoeken

Verwijderd

je hebt meteen iets geleerd en dat is blijf van de bios af

hoe kan je eigenlijkt de bios van een vga kaar wissen

ik vind mensen die een radeon 9800 tweaken naar een 9800 xt of x800pro 12 naar 16 pipelines ook niet slim je haalt er alleen de gerantie we

als je graag een snelle kaart wilt moet je maar een duren kopen

Verwijderd

Topicstarter
ja leuk kan ik ook bedenken maar ik zit dus nu met een kaart zonder bios en hier heb ik dus niks aan

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:55:
je hebt meteen iets geleerd en dat is blijf van de bios af

hoe kan je eigenlijkt de bios van een vga kaar wissen

ik vind mensen die een radeon 9800 tweaken naar een 9800 xt of x800pro 12 naar 16 pipelines ook niet slim je haalt er alleen de gerantie we

als je graag een snelle kaart wilt moet je maar een duren kopen
Duidelijk niet een overclocker.
Het is de lol om het te doen, het gaat bijna nooit fout. Alleen als je niet weet wat je doet is het wat moeilijker. Het is een stuk leuker om te zeggen:
Ik heb een Radeon 9800 pro @ xt, dan ik heb een radeon 9800xt niet overgeklockt. En als je bijvoorbeeld een x800xt hebt, en je flashed er hogere snelheden in, dan kan je geen betere kaart kopen, maar je wilt wel het beste van het beste.

moest even me ei kwijt :)

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is iemand met de echte tweaker-spirit kan je me ook nog helpen

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ben al aan het zoeken voor je, maar heb zelf een Radeon 9800 Pro @ XT :P
Ik meld wel wat als ik iets gevonden heb.

Verwijderd

Topicstarter
heb net een mailtje gekregen van gainward taiwan met instructies hoop dat het gaat werken ik post de resultaten wel
Pagina: 1