Ik heb mijn huidige website op een php server:
nu wil ik over naar .net dat op een andere server staat,
de domeinnaam heb ik op de php site staat,
de nieuwe site heb ik op een andere server op een ander ip staan.
ik wil mijn huidige domeinnaam in de adresbalk houden daarom heb ik het volgende gedaan
op de php server een nieuwe index.html gemaakt waarin ik in een frameset 1 frame open die verwijst naar de server waar de .net code staat.
helaas krijg ik hiermee iedere keer een nieuwe sessieid (AAAAH),
als ik in de index.html in javascript met parent.location.href verwijs naar de .net code en behoud ik mijn sessie, echter dan krijg ik in de adres balk het adres van de server te staan.
het is op dit moment nog te vroeg om mijn domein over te zetten, maar hoe kan ik dit toch oplossen?????
nu wil ik over naar .net dat op een andere server staat,
de domeinnaam heb ik op de php site staat,
de nieuwe site heb ik op een andere server op een ander ip staan.
ik wil mijn huidige domeinnaam in de adresbalk houden daarom heb ik het volgende gedaan
op de php server een nieuwe index.html gemaakt waarin ik in een frameset 1 frame open die verwijst naar de server waar de .net code staat.
helaas krijg ik hiermee iedere keer een nieuwe sessieid (AAAAH),
als ik in de index.html in javascript met parent.location.href verwijs naar de .net code en behoud ik mijn sessie, echter dan krijg ik in de adres balk het adres van de server te staan.
het is op dit moment nog te vroeg om mijn domein over te zetten, maar hoe kan ik dit toch oplossen?????