Toevallig en grappig dat ik dit hier tegen kom.
Ik werk momenteel bij een printbedrijf (TED Gigaprint) en wij zijn onlangs met MyPhotoFun begonnen.
Vroeger kwamen alle opdrachten van albumprinter bij ons terecht maar sinds 1 augustus zijn wij zelfstandig begonnen met MyPhotoFun! Albumprinter is nu naar een andere drukker.
Nu we alles zelf in de hand hebben (het programma, website en het printen) is de kwaliteit een heel eind omhoog gegaan. We kunnen het programma precies afstellen aan de eisen van de printer, wat de kwaliteit zeker ten goede komt (in tegenstelling tot albumprinter) Ook hebben we voor 1 augustus heel veel getest met verschillende kleur schema's en daar is uiteindelijk een zeer goede kwaliteit uit gekomen.
Alle afdrukken die besteld worden via MyPhotoFun komen bij mij terecht. We zijn weliswaar net begonnen met myphotofun maar hebben al jaren lang ervaring met printen (we hebben natuurlijk al heel lang de afdrukken van Albumprinter verzorgt). En natuurlijk printen wij nog veel meer! (meer informatie over ons kan je vinden op
www.ted-gigaprint.nl)
De MyPhotoFun Editor (het programma waarmee je het album maakt) hebben we zelf geschreven en is gratis te downloaden. Via dat programma kan je gemakkelijk (met 1 druk op de knop) je album uploaden, hierna krijg je een e-mail met de verdere bestelinstructies). Als de betaling rond is wordt hij geprint en afgewerkt en dezelfde dag nog verzonden.
Ik zou zeggen download de editor en ga er eens mee aan de slag.
De kwaliteit is zeker de moeite waard en het boekje is mooi ingebonden met een harde kaft in 3 kleuren naar keuze. (zwart, blauw en melk wit) Vooral melkwit is erg mooi omdat deze een beetje doorzichtig is.
Momenteel is het mogelijk om 4 verschillende albums te maken (meer informatie op de website
www.myphotofun.com) We zijn echter continu bezig met het ontwerpen van extra albums. Vanaf 1 september komt er bijvoorbeeld een kalender bij. In de kalender kan je bijvoorbeeld de foto's van de jarige plaatsen. Maar ook een leuke optie is dat je bij de datum ook de naam van de jarige alvast in kan vullen. Hoef je dat later niet meer met de pen te doen.
Jullie begrijpen wel dat ik razend enthousiast ben, wat natuurlijk ook logisch is. Jullie zouden mij een plezier doen als jullie het gewoon is een keer proberen. Het kleinste album kost 14,95 (all in) en is leuk als vakantieboek.
Als jullie meer vragen hebben kan je ze gerust aan mij stellen.
Aldus een insider van
www.myphotofun.com